Hobby gezocht! Voor in de vakantie

Pagina: 1
Acties:
  • 1.027 views

• Joramk
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 12-10 10:56
Hallo allemaal,

Ik ben een scholier van 15 jaar en volgende week begint mijn zomervakantie al. Ik ga 2 weken op vakantie, maar de resterende 5 weken heb ik zo goed als niks te doen. Ik game graag, maar om dat 12 uur per dag, 5 weken lang te doen, lijkt mij niks. Hebben jullie misschien suggesties voor een technisch/computer gerelateerde hobby/project, om in de zomervakantie te gaan doen? (Ik heb een PC met een i3 8100 & GTX 1060, dus een redelijk krachtige PC als dat nodig zou zijn).

Alvast bedankt,
Joram

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 18:56

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

• pjot1
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Misschien een stomme voor de hand liggende opmerking maar zou je geen vakantiebaan willen nemen? Verdien je wat in je vrije dagen! :)

Ik kan alles, moet alleen nog een hoop leren.

• Fladder80
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-11-2024
Je wilt niet de hele dag gamen maar zoekt wel een hobby met een computer??
Het zal wel aan mij liggen.....

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:43
Je mag mijn tuin wel komen afgraven als je je verveeld :P

Cloud ☁️

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:04

Mavamaarten

Omdat het kan!

Je kan leren programmeren, dat is een leuke hobby. Computer-gerelateerd én tweaker-worthy :)

Android developer & dürüm-liefhebber

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

5 weken vrij, 15 jaar oud en dan hier om hobbies vragen?

Nou ben ik misschien ouderwets (ongetwijfeld) maar heb je naast je games echt helemaal geen interesses of ideeen wat je oooooit nog in het leven zou willen doen? In 5 weken kan je heel veel doen, voor jezelf, voor je familie of voor vreemden.

Begin een sport (een echte, dus niet met een Wii ofzo), ga sociaal werk doen (op de ouderen- of gehandicaptenbus mee), verdiep je eens in je familie door elke dag een ander te bellen of langs te gaan, help een klasgenoot met misschien extra schoolwerk waar hij/zij slecht in is, regel een vriend/vriendin?

Of lees je in in PC's, gezien je ruime assortiment topics van de afgelopen maanden en helpt andere (aankomende) Tweakers met hun nieuwe PC samenstellen...

[ Voor 12% gewijzigd door MAX3400 op 27-06-2018 16:31 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Lekker werken, centjes verdienen. En na die 2 weken koop je iets vets voor jezelf. 😘

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:55
Sorry, maar een potentieel 'help me, ik verveel me' topic kunnen we niet zoveel. Vandaar een slotje. :)

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.