Mijn vraag
Ik loop tegen het volgende aan.
Mijn MBP heeft een 256 SSD en start niet altijd lekker op. Krijg na het opstarten een map met vraagteken in beeld. Maar het kan zomaar zijn dat ik de MB uitzet en na 15 min opstart hij het weer doet.
Achterklep eraf gehaald en gekeken of de SSD misschien loszat. Nee, dat is niet het geval.
Als de SSD het toch doet dan bevriest het scherm soms alsof er iets niet lekker loopt. Dan denk ik weer... ligt het niet aan het RAM geheugen.
Iemand een idee wat het zou kunnen zijn.
Relevante software en hardware die ik gebruik
16Gb Ram
256Gb SSD.
2,6GHz. i5
OS High Sierra
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Alle mogelijke oplossingen heb ik al uitgevoerd.
SMC/PRAM optie ..... van alles
Apple geeft aan dat misschien de SSD kapot is, maar als het werkt gaat alles best goed (buiten de bevriezing af en toe).
Ik loop tegen het volgende aan.
Mijn MBP heeft een 256 SSD en start niet altijd lekker op. Krijg na het opstarten een map met vraagteken in beeld. Maar het kan zomaar zijn dat ik de MB uitzet en na 15 min opstart hij het weer doet.
Achterklep eraf gehaald en gekeken of de SSD misschien loszat. Nee, dat is niet het geval.
Als de SSD het toch doet dan bevriest het scherm soms alsof er iets niet lekker loopt. Dan denk ik weer... ligt het niet aan het RAM geheugen.
Iemand een idee wat het zou kunnen zijn.
Relevante software en hardware die ik gebruik
16Gb Ram
256Gb SSD.
2,6GHz. i5
OS High Sierra
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Alle mogelijke oplossingen heb ik al uitgevoerd.
SMC/PRAM optie ..... van alles
Apple geeft aan dat misschien de SSD kapot is, maar als het werkt gaat alles best goed (buiten de bevriezing af en toe).