Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Rusky
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-11 10:29
Mijn zoon wil tv op zijn kamer hebben. Hij heeft nu een vaste pc met 30inch scherm (met 2x hdmi in).
hij gaat zijn pc wegdoen, en heeft een laptop nodig voor school.
Nu wil hij met de pc scherm tv kijken en zijn playstation op aansluiten. Dit kan ook allemaal prima.
Alleen hoe krijg je dan netflix op het scherm? zijn er tuners / decoders met netflix? als ik google en in de pricewatch kijk, kan ik deze niet vinden.
Mag niet teveel kosten. Hij moet het namelijk zelf betalen >:)

mijn pc

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-11 06:47
Rusky schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 14:03:
Mijn zoon wil tv op zijn kamer hebben. Hij heeft nu een vaste pc met 30inch scherm (met 2x hdmi in).
Nu wil hij met de pc scherm tv kijken en zijn playstation op aansluiten. Dit kan ook allemaal prima.
Alleen hoe krijg je dan netflix op het scherm? zijn er tuners / decoders met netflix? als ik google en in de pricewatch kijk, kan ik deze niet vinden.
Is het een Playstation 4? Want daar zit namelijk Netflix gewoon op.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Rusky schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 14:03:
Wat dacht je van via de Playstation? Zit gewoon een netflix client in :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:35

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Netflix app op de playstation?

Al bedacht hoe je het geluid gaat doen? Want ik neem aan dat die 30" PC monitor geen ingebouwde speakers heeft?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Rusky
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-11 10:29
sorted.bits schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 14:05:
[...]
Is het een Playstation 4? Want daar zit namelijk Netflix gewoon op.
Owh is dat zo? 8)7 had ik geen idee van ... id ps4.
dat is dan wel super.
Had dit nog niet met hem overlegd, anders had hij het zelf misschien wel aangegeven.

geluid komt een klein versterkertje met speakers of pc speakers ... dat komt wel goed.
Nu op zoek naar een dvb-c decoder voor ziggo

[ Voor 4% gewijzigd door Rusky op 27-06-2018 14:17 ]

mijn pc