Verwijderd

Topicstarter
Momenteel heb ik de samsung S8. (hier voor had ik de S5neo, ook die beviel in basis goed. En die is in 2 jaar zovaak gevallen maar amper een krasje te zien daarna)
Opzich erg tevreden over, echter is hij in een half jaar tijd al 2 keer kapot gevallen. De eerste keer konden we dit op de inboedel verhalen maar de tweede keer helaas niet.
Gezien hij nu echt snoeihard op een steen gevallen is, is de impact schade dusdanig groot dat we denken dat alleen het scherm vervangen (á 250 euro) niet voldoende zal zijn.

Gezien ik dit keer er al een urban military case omheen had zitten en zelfs deze de schade niet tegenhield ben ik er wel klaar mee. Mocht hij te maken zijn vind ik het simpelweg te duur en ben ik bang dat hij straks toch weer stuk zal gaan.

Ik zoek dus nu een alternatief voor de Samsung S8.
Budget is max. 700 á 800 euro
Waar moet hij aan voldoen? waterdicht zijn, het liefst geen glazenscherm, geen edge (zodat er makkelijk een screenprotector op kan), android en eigenlijk wil ik er verder niet op achteruit gaan t.o.v. de S8

Ik ben benieuwd of iemand een geschikt alternatief heeft. :)
Alvast bedankt!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 13:04
Ik zou eerst wat zuiniger worden op je telefoon? :?

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Ik vraag mij ook altijd af hoe mensen het voor elkaar krijgen om hun telefoon keer op keer te laten vallen. Echter is er een prima oplossing, zoiets bijvoorbeeld: https://tweakers.net/pric...-s60-zwart/specificaties/

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-11 22:59
vuurtjih schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 11:34:
Stomme opmerking. |:(
Ongelukken kunnen gebeuren. Zelf ben ik super zuinig op mijn telefoon (sowieso op al mijn spullen).
Haal er met regelmaat een doekje over om hem stof- en vetvrij te houden en toch gebeurd het me dat het ding me uit de hang glipt, om wat voor reden dan ook (mensen die tegen je aan lopen, struikelen over objecten, willen pakken maar misgrijpen etc.. etc..)

*sowieso

Verwijderd

Topicstarter
vuurtjih schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 11:34:
Tja, deze reactie is inderdaad heel helpend.

Ik besef me juist dat mijn levensstijl niet past bij de kwetsbaarheid van de S8, vandaar dat ik ook een alternatief zoek.
Waarnaast ik me tevens wil verdedigen dat dit de 3de keer is in 10jaar tijd dat een telefoon bij mij een kapot scherm heeft. Waarvan dus 2x het afgelopen halfjaar. Dit voegt niks toe aan mijn vraag naar een alternatief maar hé dat doet jouw reactie ook niet. :)

Maar toch super bedankt voor je onwijs zinvolle bijdrage. _/-\o_

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 11:44:
[...]

Tja, deze reactie is inderdaad heel helpend.

Ik besef me juist dat mijn levensstijl niet past bij de kwetsbaarheid van de S8, vandaar dat ik ook een alternatief zoek.
Waarnaast ik me tevens wil verdedigen dat dit de 3de keer is in 10jaar tijd dat een telefoon bij mij een kapot scherm heeft. Waarvan dus 2x het afgelopen halfjaar. Dit voegt niks toe aan mijn vraag naar een alternatief maar hé dat doet jouw reactie ook niet. :)

Maar toch super bedankt voor je onwijs zinvolle bijdrage. _/-\o_
Elke telefoon is kwetsbaar.
Beter zoek je iets voordeligs, dan doet het minder pijn als het stuk gaat.
Kijk eens naar Xiaomi bijvoorbeeld. Prima telefoons, tegen veel lagere kosten dan de mainstream merken hier.

• MainframeX
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 11:08
Misschien eens kijken naar een Nokia toestel? Die zijn over het algemeen wat steviger gebouwd dan het aanbod van andere merken. Het is helaas zo dat de afgelopen 1 á 2 jaar toestellen weer een heel stuk kwetsbaarder zijn geworden; achterkanten zijn steeds vaker van glas en schermen zijn vaker gelijmd vanwege waterdichtheid en goedkopere assemblage maar maakt het bizar duur om te repareren bij schade.

Idempotent.

Pagina: 1