Welke setup kpn zakelijk

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperH6
  • Registratie: Augustus 2016
  • Niet online
In een klein bedrijf aan huis hebben we momenteel ISDN en tv+internet van KPN zakelijk (glasvezel is wel aanwezig maar wordt momenteel niet gebruikt) Er zijn twee inkomende nummers (zakelijk + prive) en 3 telefoons. Elke telefoon geeft afhankelijk van het inkomende nummer een andere beltoon. Op het zakelijke nummer zit tevens een ouderwets antwoord apparaat met minimaal 3 verschillende boodschappen waartussen simpel geswitched kan worden.
Nu geeft 1 van de telefoons het op en moet deze vervangen worden. Dit leek mij een mooi moment om van ISDN over te gaan op VoIP aangezien ISDN gaat verdwijnen. Het idee is dus om alles te vervangen door een nieuw abonement (bellen+internet+tv) bij KPN zakelijk (goede ervaring met service) en een nieuw basisstation met 3 telefoons.
Eisen hieraan zijn:
- 2 inkomende nummers (nummerbehoud)
- aparte beltonen
- makkelijk antwoord apparaat met meerdere te selecteren boodschappen op de zakelijke lijn.

Bij de KPN winkel wordt gezegd dat 2 beltonen niet mogelijk is bij VoIP en dat er slecht 1 boodschap op een antwoord apparaat mogelijk is. Ik kan mij dit niet voorstellen als het op analoog al lange tijd werkt.

Heeft iemand advies over een geschikte telefoon + abonement?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05-07 18:18
- Wat heb je zelf al gevonden (research)
- Als je KPN belt, wat geven hun aan wat voor jou het beste is? (abonnement)
- Wat is je budget?
- Draadloos/Wired?

Je zou bijvoorbeeld kunnen kijken naar Gigaset N510 IP Pro / Gigaset N720 IP Pro
Daar zijn in ieder geval al een hoop dingen mogelijk.