Groep verlaten en terug gekomen, alle berichten weg

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mexiboy321
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18-04-2024
Ik ging voor de grap uit een groeps whatsapp, ik heb verder niks verwijderd, en 5 minuten later add een vriend mij weer en alle berichten uit die groepsapp zijn ineens weg. Is dit op te lossen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:53

DukeBox

loves wheat smoothies

Niet als je er geen backup van hebt. Dit is normaal whatsapp is peer2peer dus als je iets weggooit is het weg en blijft het niet ergens op een server staan (althans, dat is wat ze ons vertellen ;))

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:36

MsG

Forumzwerver

Het is standaard dat je bij WhatsApp niet berichtenhistorie ziet van vóór dat je in de groep zat, ziet. Wat je wel altijd ziet als je zelf uit de groep gaat is dat je de berichtenhistorie van het laatste moment dat je er in zat kon zien. heb je wellicht de groep ook nog handmatig uit je groepen gegooid? Dan ben je dat inderdaad kwijt.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

mexiboy321 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 19:24:
Ik ging voor de grap uit een groeps whatsapp, ik heb verder niks verwijderd, en 5 minuten later add een vriend mij weer en alle berichten uit die groepsapp zijn ineens weg. Is dit op te lossen?
Dat hoort niet, maar er is mogelijk wel een oplossing. In de whatsapp database mappen op je telefoon zitten je oude backups. Die kan je terugzetten.

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!