Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• dutchnltweaker
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 20:55
Ik zoek een?
Een nieuw Toestel dat een S5 Neo moet vervangen

Wat is je budget?
Max 600 euro, liever natuurlijk minder als dat mogelijk is

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De gene die het apparaat gaat gebruiken zal het gebruiken voor: Whatsappen, spelletjes spelen, filmpjes kijken en erg erg veel foto's maken ;) dus dat is een belangrijk onderdeel.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik zat eerst aan een A8 2018 te denken, maar daarvan was de camera minder dus die viel gelijk af.. Daarna gekeken en op 2 Telefoons aangekomen, namelijk de Galaxy S8+ en de S9.
S8+: https://www.belsimpel.nl/samsung-galaxy-s8-plus/zilver S9: https://www.belsimpel.nl/samsung-galaxy-s9/blauw

Welke vragen heb je hier nog over?
Nu valt het op dat ik niet buiten Samsung zoek (wat al aan de titel te zien is), maar die gene wilt absoluut niks anders dan Samsung dus houd het snel op ;) (waarom veranderen van merk als je probleemloos altijd een Samsung hebt gehad).

Nu had ik al vermeld dat foto's maken een belangrijk aspect is, de camera van de s5 neo viel uiteindelijk tegen dus moet de telefoon die ze nu krijgt gewoon heel erg goed zijn.

Nu zijn er 2 dingen, de S8+ heeft een groter scherm, een grotere accu en een goede camera, maar gaat deze ook langer mee desondanks de grotere accu? (wat is dus de gemiddelde accu duur?)
De S9 heeft een Dual simkaart optie (kan soms misschien van pas komen maar geen pre) is nieuwer dus gaat langer mee qua ondersteuning en heeft een nog betere camera dan de S8 en de S8+.

Dus nog een keer alles op een rijtje:

1.Uitstekende camera (niet letterlijk natuurlijk ;) )
2.Goede accuduur
3.Ondersteuning
4.Zeker een Samsung ;)

Hopelijk kunnen jullie mij hier in adviseren er wordt dus nog alleen getwijfeld tussen deze 2 toestellen.

Alle reacties

• EWK
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

quote:
dutchnltweaker schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 19:05:
[

Nu zijn er 2 dingen, de S8+ heeft een groter scherm, een grotere accu en een goede camera, maar gaat deze ook langer mee desondanks de grotere accu?
Kun je zelf opzoeken
quote:
(wat is dus de gemiddelde accu duur?)
kun je zelf opzoeken
quote:
De S9 heeft een Dual simkaart optie (kan soms misschien van pas komen maar geen pre) is nieuwer dus gaat langer mee qua ondersteuning en heeft een nog betere camera dan de S8 en de S8+.
Je noemt wel nadenken bij de S8 en S8+, maar geen enkele bij de S9. Waarom zou je die eerste twee dan überhaupt overwegen? Volgens mij is het dan duidelijk en is dan de S9 de beste keuze :).

We nominate you to find out and report back.

• dutchnltweaker
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 20:55
@EWK misschien had ik het erbij moeten vermelden, maar de accuduur heb ik wel kunnen vinden online bij de reviews.. maar dat zegt mij niet zo veel, ervaring van mensen met zo een toestel wel. Nou heb ik wel wat gevonden maar dat was niet echt representatief.

Nou de twijfel tussen meer tussen de S8+ en de S9, waarom? De accu grote, als de accu van de S8+ daadwerkelijk veel beter is dan is die het overwegen waard zo niet? Dan de S9.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True