game headset tussen 80 en 160 euro

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kovh
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 17-03-2021
beste,

ik ben op zoek naar een nieuwe game headset aangezien mijn oude (logitech artemis spectrum g633) problemen heeft met de microfoon. ik ben opzoek naar een headset die lekker zit zit zodat je hem ook voor langere sessies met plezier kan gebruiken, hij moet niet te los zitten (mijn huidige headset beweegt nogal snel), surround sound, een goede microfoon en dus een prijs tussen 80 en 160 euro.

ps: het zou fijn zijn als het externe geluid ook nog een beetje gedempt wordt.

[ Voor 28% gewijzigd door kovh op 26-06-2018 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik denk dat het helpt als je het platform erbij vermeldt.

Wat heb je verder zelf al gevonden? Waar twijfel je tussen? Je zal ze verder zelf moeten passen. Wat voor de een lekker zit, zit bij jou niet perse ook lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Bedraad of draadloos? De Arctis vind ik erg comfortabel zitten. Nu heb ik niet alles geprobeerd uiteraard, maar hoewel een Sony WH1000 prima zit, zitten de Arctis imo nog een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kovh
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 17-03-2021
ik heb een ps4 en het maakt mij niet echt uit of hij bedraad of draadloos is. zelf heb ik nog niet echt iets gevonden maar wel al veel gehoord over de arctis. ik zou ook graag willen weten wat de verschillen tussen de arctis 5, arctis 7 en arctis pro zijn. van wat ik begrepen heb is de 7 gewoon de draadloze versie van de 5, wat de extra's van de pro (wel bedraad) zijn weet ik nog niet echt. ik heb ook over de beyerdynamic dt 990 gehoord maar dat zou alleen een optie zijn als er een microfoon op de headset zou kunnen zonder dat het te duur of te ingewikkeld wordt.

[ Voor 164% gewijzigd door kovh op 27-06-2018 17:26 ]