Thumbs-up in topic

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
is er een optie dat je de meeste 'thumbs-up' reacties als eerste onder een topic kan weergeven ?. zo hoop ik de meeste relevante antwoorden te vinden in lange topics waar ik geen zin heb om alle reacties door te lezen.

ik weet dat hoge thumbs-ups niet altijd de juiste antwoorden weergeeft (zoals grappige reacties), zou ook mooi zijn om te zien welke antwoorden het meest worden gewaardeerd..

[ Voor 30% gewijzigd door Farabi op 26-06-2018 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-10 11:01
Maar op dit forum worden niet echt losstaande antwoorden gegeven maar zijn het vaak aanvullingen en/of reacties op elkaars posts (ook wel een discussie ;) ). Als je dan "het systeem" de thumbs-up reacties bovenaan laat sorteren in een volgorde die door het constante sorteren dynamisch is, wordt het volgens mij een onoverzichtelijke thread.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:35

Oekol

waka waka hey hey

Het beste antwoord is groen in de vragen topics. Verder gewoon je ogen gebruiken.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Leoon. schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 16:48:
Het beste antwoord is groen in de vragen topics. Verder gewoon je ogen gebruiken.
daarvoor moet je een vragen-topic voor aanmaken zover ik weet en de juiste antwoorden kun je al meestal binnen 5 pagina's vinden (of met groen). ik heb het eerder over discussie-topics zoals in 'algemene zaken', persoonlijke financien enz
Fore! schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 16:45:
Maar op dit forum worden niet echt losstaande antwoorden gegeven maar zijn het vaak aanvullingen en/of reacties op elkaars posts (ook wel een discussie ;) ). Als je dan "het systeem" de thumbs-up reacties bovenaan laat sorteren in een volgorde die door het constante sorteren dynamisch is, wordt het volgens mij een onoverzichtelijke thread.
je hebt een punt, maar laat het aan de gebruiker over zou ik zeggen. zoals ik zei: het brengt je niet altijd op het goede pad, maar vaak zag ik op bijv pagina 22 een reactie met 25+ thumb-ups waar ik beter van werd. die had ik graag op pagina 1 gehad...

[ Voor 44% gewijzigd door Farabi op 26-06-2018 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:35

Oekol

waka waka hey hey

Hamazaki schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 16:55:
[...]

daarvoor moet je een vragen-topic voor aanmaken zover ik weet en de juiste antwoorden kun je al meestal binnen 5 pagina's vinden (of met groen). ik heb het eerder over discussie-topics zoals in 'algemene zaken', persoonlijke financien enz

[...]

je hebt een punt, maar laat het aan de gebruiker over zou ik zeggen. zoals ik zei: het brengt je niet altijd op het goede pad, maar vaak zag ik op bijv pagina 22 een reactie met 25+ thumb-ups waar ik beter van werd. die had ik graag op pagina 1 gehad...
Maar dan wordt het een dumpert achtige site. Als het al ooit Inhoudelijk was is het nu gedaald tot ver onder de grond sinds ze een systeem hebben waar de reactie met de meeste likes bovenaan staat. Dit komt vrijwel altijd neer op een flauwe woordgrap. Wat mij betreft is zoiets dan ook geen toevoeging.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.