Toon posts:

Viper2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb dus net een nieuwe viper2, maar nu heb ik een probleem.
Alles werkt behalve Rallymasters, ik heb mijn bios geflashed, heb de nieuwste en oude drivers geprobeerd, met de oude werkt ie el maar loopt ie vast na een halve minuut.
Wat kan de oorzaak zijn, het is trouwens wel een lekker kaartje ik haalde met een TNT2 32 fps en met dit kaartje 50fps.
Dan had ik nog een vraag er zit een tv-out op maar als ik deze aansluit op mijn TV dan heb ik zo`n waardeloos beeld heeft dat de zelfde oorzaak als rallymasters.
Bedankt

Hoi

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

dat waardeloze beeld ligt gewoon aan je tv. een tv kan nou eenmaal niet die hoge resoluties aan als een doorsnee vga-monitor. dus alleen gebruiken om af en toe een spelletje op te spelen.

Verwijderd

Topicstarter
Thxx, alleen lopen nog steed mijn spellen vast na een tijdje spelen dus ik denken ik zal hem eens overclocken, nou niets veranderd.
Dus ik dacht laat ik hem eens underclocken en toen brak mijn klomp, in eens liep het allemaal redelijk stabiel.
Toch vreemd dacht ik zo.
Ik haalde met de originele configuratie rond de 40 fps met mijn celly 500mhz en nu haal ik er 38,9 fps dus het zakt nog niet eens in die performance.
Echt vreemd ik hoop dat ze bij S3 echt snel stabiele drivers gaan uitbrengen want hier wordt ik niet goed van.

Hoi

Verwijderd

MMh....vastlopen na een halve minuut kan echt puur een driver probleem zijn(had precies het zelfde met FS2000 en m'n banshee). Al op de site van Rallymasters gekeken...