Toon posts:

ge-force 2 mx te heet...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
yo.. tweakers.. ik heb een probleem.. mijn ge-force 2 mx word veel en veel te heet (zit trouwens geen eens een cooler op?) als ik na een metuutje q3a me hand op de coolsinc leg brand me hand weg...

dus ik d8 ik plak er slordig een pIII cooler op.. en raad es... hij deed het..

nu is die p3 cooler kapoet. en ik MOET strax spelen.. :(

hebben mensen in de buurt ook last van te heete gf 2?

Verwijderd

Bij mijn Hercules wordt de printplaat harstikke warm. Niet normaal meer. :'(

Verwijderd

Topicstarter
:( zeker ook geen cooler?

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 07-08 23:39

Kirpeknots

Wazzup!

Ik heb een 80486 heatsink met een fan van een Coolermaster P1 koeler op de GF2MX gedaan (artic silver ertussen) Het geheel is vastgezet met een 2 drupjes loctite 520 contactlijm.

Hij liep voordat ik het monteerde enorm warm (door de onderstaande mod). Nu geen problemen meer. Ik heb ook een quadromod gedaan en een Elsa Synergy III bios erop geflashed met Quadro MXR core/memspeeds. Het geheuden is ongekoeld en houdt zich goed.

Het was een Dell Geforce2MX 32Mb uit een Dimension 4100. Nu is het een Elsa Synergy III lookalike. ;)

Verwijderd

Topicstarter
wij hebben allebij wel een redelijk hoog systeem... ik denk dat de gf 2 mx dat niet goed trekt en darom heel warm word...

bedankt voor de tip en dan ga ik ook maar is ff een cooler erop plakken :)

Verwijderd

Ik had hetzelfde probleem met een Asus V7100 d/c. Volgens de verkoper moest het geen probleem opleveren, want volgens hem moest de gpu 80 graden kunnen halen. Ik heb het heatsinkje toch maar vervangen door een blue orb en dat werkt perfect!

Verwijderd

Die heatsink is wel goed, die er standaard op zit. Laat er alleen een fan op blazen. Gegarandeerd is ie dan niet meer heet.

Verwijderd

Topicstarter
heb er nu een tital cooler op geschoerft en doet het idd prima... dank je wel! 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hehe, ik heb helemaal niks op mijn Geforce2 MX :) Geen fan & geen heatsink

Core: 175@200
Memory: 286@310 (DDR)

:)

They made me do it.

Verwijderd

Topicstarter
op mijn oude systeempje met 800mhz deed hij het ook perfect zonder cooler
Pagina: 1