DE verhuizen verhuistoken met speciale tekens

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruben302
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-01 11:14
Kan een .DE verhuistoken speciale tekens bevatten? mijn oude hostingpartij geeft mij een verhuistoken met speciale tekens (o.a. &/! enz). Mijn nieuwe hostingpartij zegt dat dit niet mogelijk is omdat deze speciale karakters niet zijn toegestaan met als onderbouwing de volgende link van DENIC https://www.denic.de/en/d...te-and-store-an-authinfo/

Mijn oude hostingpartij reageert als volgt:
Het is niet mogelijk om een token te overhandigen zonder tekens, dit komt omdat wij de DENIC Registry Services-V6.0-2017-07-11 specificaties. Binnen de Specificaties zijn alle Unicode 3.1 karakters toegestaan. De nieuwe partij ondersteunt dit nog niet en hierdoor is het niet mogelijk om uw domeinnaam naar hen te verhuizen.
Hoe hiermee omgaan? Ik probeer er al 1,5 week lang uit te komen met de hostingpartijen maar ik weet niet welke van de twee juistheid spreekt.

Iemand hier ervaringen mee?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:15

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Als je nieuwe provider het niet ondersteund daar dan toch eens contact mee opnemen.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
"Unicode 3.1 karakters toegestaan" uhm dat is wel een hele oude standaard.
Volgens mij klopt er iets niet bij je oude partij.
ruben302 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 14:02:
Mijn nieuwe hostingpartij zegt dat dit niet mogelijk is omdat deze speciale karakters niet zijn toegestaan met als onderbouwing de volgende link van DENIC https://www.denic.de/en/d...te-and-store-an-authinfo/
Op die manier staan bij mij alle authinfo tokens voor DE. De unicode lijkt mij heel sterk.

Unicode kan wel in een domeinnaam zitten zoals: hostingstraße.de
Vraag bij je oude partij dat document eens op ;)

[ Voor 73% gewijzigd door DJMaze op 26-06-2018 14:58 ]

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Die tokens hebben een doel: het ongewenst en/of ongeauthoriseerd transferren van een domein tegengaan. Als beide hostingpartijen naar elkaar wijzen terwijl jij expliciet te kennen hebt gegeven dat je wil verhuizen dan laat ze dat lekker onderling uitvechten; jij bent eigenaar van 't domein en hoe zij het van A naar B krijgen is hun probleem. De 'latende' partij zal moeten meewerken en de 'ontvangende' partij net zo. Wat een flauwekul zeg; laat je niet van 't kastje naar de muur sturen en ga op je strepen staan. Draag ze desnoods op elkaar te contacten en het onderling uit te vechten en schort alle nog openstaande betalingen desnoods op tot ze 't opgelost hebben.

Verder heeft dit niks met Webdesign, Markup & Clientside Scripting te maken en dus trap ik je topic over de schutting naar Internetproviders en Hosting

[ Voor 32% gewijzigd door RobIII op 26-06-2018 15:12 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij