iCloud synchronisatie uitzetten.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1088557

Topicstarter
Mijn vraag
Ik heb een iPad, mijn man heeft sinds kort een iPhone, deze loopt op dezelfde account als de iPad. Nu krijg ik al zijn foto’s ook op de iPad. Kan de synchronisatie worden uitgezet? We willen allebei een eigen iCloud beheren.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoi Wilmsjen, welkom op GoT,

Toen je je topic opende kreeg een sjabloon met een aantal vragen, zoals wat je zelf al hebt gevonden en geprobeerd. Het is de bedoeling dat je vragen invult, zodat we je het beste kunnen helpen. Op die manier laat je zien dat je zelf moeite wilt doen voor het vinden van een oplossingen, en komen we ook niet oplossingen die je al lang en breedt hebt geprobeerd. Zie ook Het algemeen beleid #topicplaatsen wat je van je verwachten.

Een voor de hand liggende oplossing zou zijn om een eigen Apple ID te maken. Dan hebben jullie elk een eigen iCloud om te beheren. Dit kun je eventueel combineren met Delen met Gezin voor het makkelijk delen van foto's, calenders, aankopen e.d.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1088557

Topicstarter
Ik heb idd al op Google gezocht en een eigen Apple id zou het handigst zijn geweest. Ik begrijp van wat ik gelezen heb dat wanneer ik de iPhone nu van het account afhaal mijn man ook alle gegevens en foto’s kwijt is. Wat ik me afvraag is dat als ik de iCloud fotobibliotheek uitschakel of hij dan ook de foto’s zelf kwijt is of dat ze alleen niet gesynchroniseerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Anoniem: 1088557 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 13:16:
Ik heb idd al op Google gezocht en een eigen Apple id zou het handigst zijn geweest. Ik begrijp van wat ik gelezen heb dat wanneer ik de iPhone nu van het account afhaal mijn man ook alle gegevens en foto’s kwijt is. Wat ik me afvraag is dat als ik de iCloud fotobibliotheek uitschakel of hij dan ook de foto’s zelf kwijt is of dat ze alleen niet gesynchroniseerd worden.
Nee, je kunt gewoon uitloggen en zelf een ID aanmaken. En je partner kan dan jouw iPhone verwijderen uit zijn account. Wel even oa reservekopie maken van WhatsApp.

( wel je toestel leeg maken als bij verkoop, inleveren ter reparatie)

[ Voor 6% gewijzigd door Hackus op 26-06-2018 13:36 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.