Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• Daan115
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-10 17:53
In mijn zoektocht naar de opvolger van mijn Google Nexus 10, die helaas is gesneuveld ben ik bij deze twee:

Huawei M3 Lite: pricewatch: Huawei MediaPad M3 Lite 10 WiFi (3GB ram) Grijs

of

Lenovo Tab 4 Plus: pricewatch: Lenovo Tab 4 Plus 10 WiFi, 3GB ram, 32GB opslag Zwart

Ontlopen elkaar niet veel kwa specs. Lenovo is 3 tientjes duurder maar heeft ook een betere processor. Iemand nog een doorslaggevende tip waarom het de één of de andere zou moeten worden?

Alle reacties

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-11 21:40

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik heb zelf de tab 4 plus met 4GB RAM en 64GB storage (en LTE). Moet zeggen dat ik er best blij mee ben. Mooi scherm, lange batterijtijd. Maar geloof dat deze versie niet in NL te krijgen is. Software updates zijn in tegenstelling tot Lenovo's usual practices best ok. Ik zit op de security update van mei maar nog wel op 7.1.1. Er zou een 8.1 update moeten komen maar ik reken er niet op. Dat zal voor Huawei ook niet al te best zijn.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen