Dual monitor progje?

Pagina: 1
Acties:

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-08 16:37
Ik heb gister tijdens opruimen van mij zolderkamer/sauna een s3 pci video kaartje gevonden. Had ook nog oude 14 inch staan. Dus ik kaartje in mn celeron 433@540 erbij en monitor eraan. Werkt allemaal perfect. Ik zoek nu alleen een progje zodat ik op beide monitoren iets anders kan doen. En dat ik kan schakelen tussen de 2 dmv een toetscombinatie ofzo. dit zou geweldig zijn omdat ik nogal wat programeer, en zo direct resultaat kan zien.

Alvast bedankt

• Digistorm
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-07 10:53

Digistorm

demo scener

Ehm, gewoon win98?? Ja, ik weet niet wat je precies bedoeld, maar waarom zou je daar een apart programma voor nodig hebben??
Ik gebruik met me G400 win98 en dat werkt gewoon "vanzelf"...

Verwijderd

Ja, dacht ik ook. Windows herkent meteen de 2e videokaart en bij beeldschermeigenschappen kun je het instellen hoe je het wil hebben, je krijgt een soort breedbeeld. Zet wel in je bios eerst even dat je AGP je primaire videokaart is, anders ga je booten op je 14" monitor en dat wil je niet hebben. Ik heb het ook even gehad een 14" bak ernaast, maar volgens mij zijn die dingen kankerverwekkend en moet je je insmeren met zonnebrand.

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-08 16:37
Jullie snappen het dus niet helemaal. Ik wil een progje waarbij ik op iedere monitor een apparte desktop heb. En zo dat ik kan schakelen tussen de 2 monitoren dmv een sneltoets. Als dit niet kan heb ik niks aan dual monitor. Hoop dat het dus wel kan.

HELP MIJ

• Unknown
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Dat kan volgens mij niet, de 2e monitor is samen met de eerste een groot buroblad, je kan programma heen en weer slepen ed maar het blijft een ruime desktop