Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• tweakn00b
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 05-07 11:49
hi,

Weet iemand of het uberhaupt mogelijk is om m.b.v. php de milight controller aan te sturen?

Hier is het iemand wel gelukt maar het betrof een ouder type controller.

• cor984
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 15-07 00:46
Hoe ik het zie wel. Als je de packets sniffed en deze in welke taal dan ook verstuurd. Ik denk wel dat er wel wat werk in zit.

Ikzelf heb het systeem niet maar heb deze tactiek al vaker gebruikt.

cor984 wijzigde deze reactie 26-06-2018 10:07 (5%)

Een biertje is nooit weg

• Lennyz
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 22:31
Je kunt ook zelf een controller maken die je middels REST of MQTT kan aansturen. Ik heb bij mijn ouders ook onderstaand systeem geïmplementeerd. Het enige dat je hoeft te doen is een een ESP8266 (bij voorkeur Wemos of Nodemcu) aan te schaffen en een NRF24L01+ module (haal er gelijk één met een externe antenne, veel beter bereik).

https://github.com/sidoh/esp8266_milight_hub

Acties:
  • 0Henk 'm!

• maartentmm
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 15-07 17:03
met domoticz kan het

2900Wp PVoutput

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 2be
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 14-07 12:28
Misschien kun je hier iets uithalen: https://github.com/athombv/com.milight

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S9 Dual Sim Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V. © 1998 - 2018 Hosting door True