Tweedehandsmac.nl???

Pagina: 1
Acties:
  • 2.300 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipus
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 13-03-2021
Wat is gebeurd met tweedehandmac.nl? Dat is nu macsale.nl. Is er nu geen Mac-specifiek vraag en aanbod site?

Vgr
Philip

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:37

Wish

ingwell

En na je registratie in 2015 is dit je eerste vraag? Wat wil je weten wat je zelf al niet impliciet beantwoord?

[ Voor 19% gewijzigd door Wish op 26-06-2018 09:30 ]

No drama

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-09 06:59

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ach tweedehandsmac.nl was al een tijd best zinloos. Ik kreeg betere deal (aan- én verkoop) hier op Tweakers.

Maar gezien je historie ben je vooral hier om je nieuwe website te promoten, wat wel sneu is.

Macsale zat trouwens al een tijdje gekoppeld, kreeg je ‘aanbiedingen’ als je je mac niet snel genoeg verkocht kreeg. Pure diefstaldeals. Niks mee doen dus.

[ Voor 29% gewijzigd door sebastius op 26-06-2018 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idutchman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-09 18:31
Tweedehandsmac was al heel lang een broedplaats voor scammers en werd niet meer onderhouden. Blij dat dit weg is. Ken helaas genoeg mensen die daar zijn opgelicht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:59

nelizmastr

Goed wies kapot

Zoals ze op Dumpert zouden zeggen: weggejorist en opgerot.

Als je je Mac wil verkopen ben je beter af hier op Tweakers. Ik vind elke verkoopsite zonder beoordelingsmechanismen bij uitstek ongeschikt voor dergelijk prijzige apparatuur.

Marktplaats zal je mij dan ook niet op vinden bijvoorbeeld, tenzij het meuk is die ik hier niet eens meer durf te slijten :+

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Tsja, soms verdwijnen websites of worden ze vervangen. Niet iets wat echt topicwaardig is, en dit topic gaat dan ook op slot. Als je je Mac spullen wilt verkopen kun je het beste hier op V&A terecht.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.