Ik vroeg mij af als je nou de 'leesbewijzen' uitzet zodat niemand kan zien als jij de berichten gelezen hebt en dan later weer aanzet worden de 'vinkjes' dan alsnog blauw of blijven die dan grijs en worden alleen de nieuwe berichten weer met een blauw vinkje aangegeven.
Vraag
Beste antwoord (via rens-br op 22-09-2018 09:07)
Alleen de nieuwe vinkjes worden blauw.
Ik heb ze laatst uitgehad en bij mij zijn alleen de nieuwe vinkjes blauw geworden.
Ik heb ze laatst uitgehad en bij mij zijn alleen de nieuwe vinkjes blauw geworden.
[ Voor 53% gewijzigd door ikvanwinsum op 26-06-2018 09:12 ]
U zegt: ‘Alles is toegestaan.’ Zeker, maar niet alles is goed. Alles is toegestaan, maar niet alles is opbouwend.
Alle reacties
Vraag even iemand in je chatlijst of je het mag testen en laat ons even weten wat het geworden is.
... en gaat over tot de orde van de dag
Alleen de nieuwe vinkjes worden blauw.
[ Voor 53% gewijzigd door ikvanwinsum op 26-06-2018 09:12 ]
U zegt: ‘Alles is toegestaan.’ Zeker, maar niet alles is goed. Alles is toegestaan, maar niet alles is opbouwend.
Dat kan niet. Als het uit staat blijft het onbekend voor de ander of je het ooit gelezen had.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Het gaat erom als je de leesbevestiging daarna weer aanzetLeoon. schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 09:13:
Dat kan niet. Als het uit staat blijft het onbekend voor de ander of je het ooit gelezen had.
Dan blijft het dus grijs omdat het niet werkt dat je die dan blauw maakt.Schobke schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 15:28:
[...]
Het gaat erom als je de leesbevestiging daarna weer aanzet
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Die blijven grijs, anders zou het heel makkelijk zijn. Leesbewijzen zelf uit hebben staan en ze even snel aan en daarna weer uit zetten om te zien of de ander het wel gelezen heeft.Schobke schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 15:28:
[...]
Het gaat erom als je de leesbevestiging daarna weer aanzet
Try SCE to Aux
Volgens mij bewaard whatsapp geen berichten op servers, dus als je de leesbewijzen weer aanzet dan kan whatsapp in mijn ogen ook niet meer controleren wanneer de ontvanger de 'oude' berichten gelezen heeft.
Dus waarschijnlijk zullen alleen de nieuwe berichten dan blauwe vinkjes krijgen.
Dus waarschijnlijk zullen alleen de nieuwe berichten dan blauwe vinkjes krijgen.
Bedankt voor alle hulp, ik was nieuwsgierig hoe dit werkte en nu weet ik dus hoe het werkt!
Ik weet dat het een oude topic is maar dit is een soort van update. Dus ik stuurde een bericht naar iemand met de leesbewijzen uit (blauwe vinkjes) maar die persoon heeft het later weer aangezet. Als ik naar informatie ga en kijk wanneer het gelezen is dan staat er bij de ene helft van de chat een andere tijd dan bij de andere maar wel dezelfde datum. Is dit een bug of heeft de persoon dan de chat nog een keer geopend en alles gelezen?
Wat is nu precies je vraag? Ik vind het namelijk niet helemaal duidelijk. Volgens mij is het zo, dat wanneer je het bericht opent er gecontroleerd wordt op of leesbewijzen aan staan bij alle 2, en als dat zo is wordt de datum en tijd verstuurd, bij berichten die je al gelezen hebt gebeurt dit voor zo ver ik weet niet nog een keer.
Wat ik me dan wel afvraag is of ie 't dan wel weer doet als beide personen de leesbewijzen weer aan hebben gezet en je daarna het gesprek op markeren als ongelezen zet, al zet ie dan volgens mij alleen het gesprek op ongelezen zonder nieuwe berichten oid.
Wat ik me dan wel afvraag is of ie 't dan wel weer doet als beide personen de leesbewijzen weer aan hebben gezet en je daarna het gesprek op markeren als ongelezen zet, al zet ie dan volgens mij alleen het gesprek op ongelezen zonder nieuwe berichten oid.
Ik snap sowieso niet echt waar @Schobke zich druk over aan 't maken is. Als iemand je berichtjes niet wil lezen dan leest die persoon ze toch gewoon niet, Niet het probleem van de afzender 
Als je iemand écht wil spreken dan bel je die persoon maar gewoon (je hebt 't nummer tóch al, anders doet W.A. sowieso niets) en anders ga je er IRL naar toe (hoe éng dat tegenwoordig ook schijnt te zijn voor sommigen).
Zelfde geldt ook voor mensen welke iedere standaard E-Mail versturen met high prio + recieve/read flags: IGNORE
Als je iemand écht wil spreken dan bel je die persoon maar gewoon (je hebt 't nummer tóch al, anders doet W.A. sowieso niets) en anders ga je er IRL naar toe (hoe éng dat tegenwoordig ook schijnt te zijn voor sommigen).
Zelfde geldt ook voor mensen welke iedere standaard E-Mail versturen met high prio + recieve/read flags: IGNORE
[ Voor 15% gewijzigd door Will_M op 22-09-2018 01:32 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Is meer nieuwsgierigheid dan druk maken. Ik zag het toevallig en ik vond het wel leuk om te weten
Vraag:
Ik zie op whatsapp
2 blauwe vinkjes bij Gelezen , daarachter geen tijdstip maar drie puntjes
Ik dacht dat mijn bericht gelezen was maar er niet werd gereageerd
Die blauwe vinkjes stonden er echt !
Volgende dag zie ik
2 blauwe vinkjes bij Gelezen, daarachter tijdstip 08:04
Ontvanger zegt bericht pas om 08:04 te hebben gezien
Kan iemand de verwarring ophelderen? Dan zou er Gelezen met twee grijze vinkjes moeten blijven staan tot 08:04 uur, toch?
Ik zie op whatsapp
Volgende dag zie ik
Kan iemand de verwarring ophelderen? Dan zou er Gelezen met twee grijze vinkjes moeten blijven staan tot 08:04 uur, toch?
Ik heb precies het zelfde, alleen bij mij blijven de drie puntjes achter de twee blauwe vinkjes staan. Bij het bericht zelf staan geen blauwe vinkjes, als je het naar links schuift, zie ik wel de blauwe vinkjes, nog steeds zonder tijdstip. De ontvanger is ondertussen wel vaker online geweest en mijn bericht is te lang om even in de Pop-Up gelezen te hebben. Ik had al wel eerder het vermoeden dat de ontvanger probeert om niet te reageren.Ivalubina schreef op donderdag 26 maart 2020 @ 18:16:
Vraag:
Ik zie op whatsapp
Volgende dag zie ik
Maar nu mijn vragen:
1. is mijn vermoeden juist en heeft de ontvanger het inderdaad wel gelezen? (Ik weet dat de ontvanger op zich nieuwsgierig genoeg is)
2. wat kan ik op een iPhone instellen, zodat ik zelf ook wel grotere berichten kan lezen, zonder dat ik een leesbevestiging achterlaat? (Niet door in Privacy de leesbevestigingen uit te zetten dus.)
een beetje necrologie, maar ik ben nieuwsgierig naar een vergelijkbare vraag waar ik nog niet het antwoord op vind als ik google:
Ik heb een bericht gestuurd op datum XX (en direct aansluitend bewerkt), waarvan WA aangeeft dat het een dag later is gelezen, maar dan alleen in de nadere info op het berichtje. De vinkjes blijven 'grijs'
/f/image/0pYZpwBY8isrdMIcAokpDAxi.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/8roAWJjULPHlYlhxlo1moImg.png?f=fotoalbum_large)
Als ik dit zelf probeer te simuleren (ik heb 2 telefoon nummers, en WA-business en de normale) krijg ik dit niet voor elkaar. de berichten komen binnen op de WA-business, maar volgens mij is dat onderscheid niet relevant. (en het is op ihone, maar volgens mij maakt ook dat geen verschil)
Ik heb een bericht gestuurd op datum XX (en direct aansluitend bewerkt), waarvan WA aangeeft dat het een dag later is gelezen, maar dan alleen in de nadere info op het berichtje. De vinkjes blijven 'grijs'
/f/image/0pYZpwBY8isrdMIcAokpDAxi.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/8roAWJjULPHlYlhxlo1moImg.png?f=fotoalbum_large)
Als ik dit zelf probeer te simuleren (ik heb 2 telefoon nummers, en WA-business en de normale) krijg ik dit niet voor elkaar. de berichten komen binnen op de WA-business, maar volgens mij is dat onderscheid niet relevant. (en het is op ihone, maar volgens mij maakt ook dat geen verschil)
Pagina: 1