Game PC van rond de 1200 euro

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:58
Hallo allen,
Ik heb een kennis gevraagd om eens een systeem samen te stellen van rond de 1200 euro. Ik zelf heb te weinig kennis van hardware om te kunnen beoordelen of de samenstelling goed is. Er is zoveel keus, en zoveel om over na te denken, dat ik de samenstelling ook graag hier wil plaatsen.
Hij kwam met een Duitse site waar alles wat goedkoper moet zijn. Ik zal dan ook de link delen naar die site met overzicht van componenten.

https://www.mindfactory.d...018b4bc3b47a670edb7862dc0

Het is dus even geen overzicht zoals die hier normaliter geplaatst wordt, met linkjes naar de pricewatch. Toch hoop ik dat iemand een blik erover wilt werpen. Die kennis vindt het trouwens ook leuk om jullie reacties te lezen.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-09 13:33
Ziet er netjes uit, de i5 8400 is een goede match voor de 1070 GTX. ;)

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
Punkbuster schreef op maandag 25 juni 2018 @ 22:43:
Ziet er netjes uit, de i5 8400 is een goede match voor de 1070 GTX. ;)
Thanks. Wellicht overweeg ik nog om een i7 8700k te nemen ipv de i5. Moet ik dan nog ergens rekening mee houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-07-2024

brid

Onze excuses voor het ongemak

Je moet dan ook een z370 bord nemen als je wilt gaan overklokken en een wat zwaardere koeler
PS ik zie dat je dat je een sata-600 m2 hebt, misschien beter om naar een pci-e 4x 3.0 te kijken of een normale sata drive te nemen

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
brid schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 10:02:
Je moet dan ook een z370 bord nemen als je wilt gaan overklokken en een wat zwaardere koeler
PS ik zie dat je dat je een sata-600 m2 hebt, misschien beter om naar een pci-e 4x 3.0 te kijken of een normale sata drive te nemen
Waarom moet ik een z370 nemen dan? Overklokken ben ik niet van plan.
pci-e 4x 3.0 zal ik overwegen. Ik kan niet achterhalen waarom het één beter zou zijn dan het ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:03
Waarom dan een 8700k processor nemen - die zijn bedoeld voor overklokken.
Verder ziet de build er goed uit. Op welke resolutie ga je gamen?

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
True. Wat meer gelezen over de verschillen en ik denk dat deze build prima bij mij past.
Ik moet nog kijken naar een monitor. Twijfel tussen ultrawide of 'gewoon'. Maar ik denk toch voor 1440 te willen gaan (dan wordt het een gewone ivm prijs).
Pagina: 1