Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElineK
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-08 19:00
ik heb via Webwinkel een pc samengesteld, besteld en betaald, inclusief emballage. Bij alle onderdelen, op de emballage na natuurlijk, stond op voorraad in de webwinkel. Maar na betaling bleek het moederbord opeens niet voorradig te zijn, sterker nog, voorlopig niet leverbaar. (en niet gereserveerd voor mij) 8)7

Nu heb ik op allerlei manieren de webwinkel proberen te bereiken vanmiddag, telefoon gaat 5 keer over en dan niks meer, 2 mails verstuurd, getwitterd en via facebook messenger een bericht gestuurd. En natuurlijk ben ik ongeduldig, maar het gaat voor mij om een groot bedrag dat ik niet elke dag uitgeef, zelfs niet elk jaar, en mijn huidige pc staat op het punt het tijdelijke met het eeuwige te verruilen. O-)

Nu wil ik een ander moederbord dat wel voorradig is, of de koop ontbinden zodat ik helemaal opnieuw kan beginnen met samenstellen. Weet iemand hoe webwinkel hiermee omgaan en vooral ook hoe ik moet handelen. Ik heb geen zin om onbepaalde te moeten wachten. Het gaat overigens om dit moederbord: Gigabyte B360M HD3

[ Voor 5% gewijzigd door ElineK op 25-06-2018 22:18 . Reden: name en shame weggehaald, ik ben te ongeduldig ]

Beste antwoord (via ElineK op 26-06-2018 12:55)

• copez
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:02
ElineK schreef op maandag 25 juni 2018 @ 22:00:
ik heb via Webwinkel een pc samengesteld, besteld en betaald, inclusief emballage. Bij alle onderdelen, op de emballage na natuurlijk, stond op voorraad in de webwinkel. Maar na betaling bleek het moederbord opeens niet voorradig te zijn, sterker nog, voorlopig niet leverbaar. (en niet gereserveerd voor mij) 8)7

Nu heb ik op allerlei manieren de webwinkel proberen te bereiken vanmiddag, telefoon gaat 5 keer over en dan niks meer, 2 mails verstuurd, getwitterd en via facebook messenger een bericht gestuurd. En natuurlijk ben ik ongeduldig, maar het gaat voor mij om een groot bedrag dat ik niet elke dag uitgeef, zelfs niet elk jaar, en mijn huidige pc staat op het punt het tijdelijke met het eeuwige te verruilen. O-)

Nu wil ik een ander moederbord dat wel voorradig is, of de koop ontbinden zodat ik helemaal opnieuw kan beginnen met samenstellen. Weet iemand hoe webwinkel hiermee omgaan en vooral ook hoe ik moet handelen. Ik heb geen zin om onbepaalde te moeten wachten. Het gaat overigens om dit moederbord: Gigabyte B360M HD3
Ik forum eigenlijk nooit maar deze kon ik niet voorbij laten gaan...

Als er één partij wél betrouwbaar én servicegericht is dan is het wel AZERTY. Ik doe al tig jaar (groot) zaken met AZERTY. Nog nooit gezeur gehad met verkeerd bestelde artikelen, defecten zowel binnen als buiten garantie alsmede de hele RMA procedure.

Het zou je sieren om deze betrouwbare leverancier niet zo te bashen, niet chique. Als je persé een leverancier wilt bashen dan heb ik nog wel een paar bedrijven voor je uit de pricewatch die uit eigen ervaring onbetrouwbaar zijn qua reageren, retouren en geldzaken...

Wacht gewoon even rustig af. Ze reageren heus wel, bedenk ook dat het vakantietijd is.

No worries and keep calm: Ze fixen het heus wel voor je.

:)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
heb je zelf al gekeken of er een ander bord is welke je eventueel als alternatief zou willen ?

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11:45

ITsEZ

parttime all-rounder

ik heb via Azerty een pc samengesteld, besteld en betaald, inclusief emballage. Bij alle onderdelen, op de emballage na natuurlijk, stond op voorraad in Raalte. Maar na betaling bleek het moederbord opeens niet voorradig te zijn, sterker nog, voorlopig niet leverbaar. 8)7

Nu heb ik op allerlei manieren Azerty proberen te bereiken, telefoon gaat 5 keer over en dan niks meer, 2 mails verstuurd, getwitterd en via facebook messenger een bericht gestuurd. En natuurlijk ben ik ongeduldig, maar het gaat voor mij om een groot bedrag dat ik niet elke dag uitgeef, zelfs niet elk jaar, en mijn huidige pc staat op het punt het tijdelijke met het eeuwige te verruilen. O-)

Nu wil ik een ander moederbord dat wel voorradig is, of de koop ontbinden zodat ik helemaal opnieuw kan beginnen met samenstellen. Weet iemand hoe Azerty hier mee omgaat en vooral ook hoe ik moet handelen. Ik heb geen zin om onbepaalde te moeten wachten. Het gaat overigens om dit moederbord: Gigabyte B360M HD3
Ik zie geen enkele tijd, heb je in het afgelopen uur deze mailtjes en berichten gestuurd, is dit een week geleden? :?

What you see is always what you get.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:28

HugoBoss1985

Xenotech

Moet je persé Azerty noemen want je maakt er wel een heel negatief verhaal van. (Lekker boeiend welke winkel het is, toch?)
Nee, ik werk niet bij of voor Azerty ;)

Gewoon een ander bord uitzoeken?
Misschien komen ze zelf wel met een voorstel?
Shit happens, gewoon een beetje geduld hebben nu.
Azerty is een goede toko dus het komt vast goed!

[ Voor 6% gewijzigd door HugoBoss1985 op 25-06-2018 22:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:33
Ik zou zeggen: morgenochtend om 9 uur gaan ze weer open, grote kans dat ze dan gewoon de telefoon opnemen en je dit met ze kunt bespreken.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

anboni schreef op maandag 25 juni 2018 @ 22:06:
Ik zou zeggen: morgenochtend om 9 uur gaan ze weer open, grote kans dat ze dan gewoon de telefoon opnemen en je dit met ze kunt bespreken.
Ja maar een winkel die om 22:00 al geen telefoon meer aanneemt is toch niet normaal meer!!!

*Sarcasme modus weer uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

ITsEZ schreef op maandag 25 juni 2018 @ 22:03:
[...]

Ik zie geen enkele tijd, heb je in het afgelopen uur deze mailtjes en berichten gestuurd, is dit een week geleden? :?
Nog geen 4 dagen: PC voor 2 monitoren die 6 jaar mee kan. lijkt het. En ja, dan is het wel enigszins kort door de bocht om "nu al" hoog in de boom te klimmen en Azerty niet de kans te geven om het op te lossen?

Nu wil ik een ander moederbord dat wel voorradig is, of de koop ontbinden zodat ik helemaal opnieuw kan beginnen met samenstellen. Weet iemand hoe Azerty hier mee omgaat en vooral ook hoe ik moet handelen. Ik heb geen zin om onbepaalde te moeten wachten. Het gaat overigens om dit moederbord: Gigabyte B360M HD3
Als je daadwerkelijk opnieuw moet beginnen; dan hoef je toch niet alles opnieuw samen te stellen? Alleen een alternatief voor het moederbord zoeken, je lijstje (en je teruggekregen geld) naar een andere winkel mailen en klaar?

https://www.cdromland.nl/product/0/227081/Gigabyte-B360M-HD3 of https://www.megekko.nl/product/0/227081/Gigabyte-B360M-HD3 allebeid 7 stuks op voorraad. Dan vraag je aan Azerty of ze het moederbord daar kunnen bestellen of het geld voor je moederbord terugstorten zodat je zelf bestelt?

[ Voor 51% gewijzigd door MAX3400 op 25-06-2018 22:12 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kluyze
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Heeft Azerty niet toevallig een systeem waarbij ze bijhouden wie een bestelling geplaatst heeft. Had jij toevallig de laatste uit voorraad te pakken, waardoor nu de voorraad op is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:34
Dus ze hadden één exemplaar op voorraad en na jouw betaling is dat exemplaar voor jouw bestelling gereserveerd en daardoor staat dat ding nu als niet op voorraad op de site.

Edit: wat kluyze zegt dus.

[ Voor 7% gewijzigd door EDIT op 25-06-2018 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985

HugoBoss1985

Xenotech

Ik vind het moederbord zowieso niet veel soeps…
8 pin cpu stekker, 4+2 fasen -zo te zien- en dan géén heatsinks op de mosfets :)
Die zullen wel lekker heet worden.

Je gaat er toch geen 8700k indouwen he? :P

[ Voor 11% gewijzigd door HugoBoss1985 op 25-06-2018 22:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Naar mijn ervaring reageert Azerty normaal wel snel en uitgebreid, dus tenzij je ze meerdere dagen niet te pakken krijgt, zou ik verwachten dat jet morgen wel een oplossing hebt.

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Modbreak:Laat dit soort ongefundeerde paniekzaaierij achterwege svp

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2018 08:57 ]

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:15
(en niet gereserveerd voor mij) 8)7
Hoe weet je dit zonder contact?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Je hebt gekozen voor assemblage, niet emballage. Assemblage is het in elkaar zetten van onderdelen, emballage is herbruikbare verpakkingen zoals bierkratjes.

Verder gewoon Azerty even bellen, ervaring is tot nu toe prima geweest gezien de shopreviews en het wordt vrijwel altijd keurig opgelost. Bedenk wel dat zo'n winkel tientallen bestellingen per dag binnen krijgt en dat het voor jou wel om een enorm bedrag gaat maar het voor Azerty gewoon een normale order is die geen speciale aandacht krijgt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• legenware
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-03 12:25
Nooit problemen gehad met Azerty. Mazzel

Acties:
  • Beste antwoord
  • +16 Henk 'm!

• copez
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:02

Als er één partij wél betrouwbaar én servicegericht is dan is het wel AZERTY. Ik doe al tig jaar (groot) zaken met AZERTY. Nog nooit gezeur gehad met verkeerd bestelde artikelen, defecten zowel binnen als buiten garantie alsmede de hele RMA procedure.

Het zou je sieren om deze betrouwbare leverancier niet zo te bashen, niet chique. Als je persé een leverancier wilt bashen dan heb ik nog wel een paar bedrijven voor je uit de pricewatch die uit eigen ervaring onbetrouwbaar zijn qua reageren, retouren en geldzaken...

Wacht gewoon even rustig af. Ze reageren heus wel, bedenk ook dat het vakantietijd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

@Azerty.nl hebben jullie nog een aktief account en toelichting op dit topic misschien?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-09 16:27

aap

CD-rom-land == Megekko, dus ik denk dat er in totaal maar 7 op voorraad zijn, geen 14.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BUSINESSRA
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 30-06 09:26
Uit ervaring is bij mij gebleken, maar kan ook pech zijn, dat als er 10+ werkdagen staat het zomaar een paar maanden kan zijn. Maar AZERTY is daar wel heel netjes vaak in en geeft je het geld gewoon terug. Ik heb op het moment ook een bestelling staan en al een aantal keren gebeld om het een en ander te regelen en krijg altijd netjes antwoord en nemen gewoon op. Ik heb er dus nog nooit problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijsklont
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:35
copez schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 11:41:
[...]

Idd

@TS: Chill en relax, jij bent vast niet de enigste klant met een assemblage bij Azerty. Dat er dus niet meteen gereageerd wordt, kan gewoon betekenen dat ze het druk hebben. Als jij vervolgens dan over allemaal verschillende manieren een reactie probeert te forceren, dan kan dit ook nog eens averechts werken.

Wees slim en zoek alvast een alternatief als Azerty nog niet heeft gereageerd en eventueel zelf met een alternatief gekomen is.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• ElineK
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21-08 19:00
ik was inderdaad te ongeduldig (en in paniek), het is naar alle tevredenheid opgelost en heb met hulp een ander ( en volgens forumleden een beter) moederbord erin. (Gigabyte B360M D3H). Wel wat bij moeten betalen natuurlijk, maar dat is niet meer dan logisch.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:45
Emballage.. ik snapte er al geen kloot van 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntoonH
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-07 08:28
Ook hier: niets dan lof voor azerty. Bellen lijkt me een goed plan...
Pagina: 1