Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakeraar
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 22-01-2023
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Tablet met android en usb aansluiting om accesoires aan te kunnen koppelen (usb stick/microfoon/evt. keyboard)

Wat is je budget?
Een paar honderd euro als de tablet ideaal is en er geen andere opties zijn maar het liefst minder dan 200.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil voor mijn werk een externe microfoon op een tablet aan kunnen sluiten. Voor de app die ik moet gebruiken heb ik android nodig. Ik gebruik de microfoon nu via mijn telefoon (Samsung S6) maar die raakt daardoor te snel leeg. Het zou perfect zijn als ik de microfoon kan gebruiken met (micro)usb en tegelijkertijd een powerbank kan gebruiken met een andere usb.

Als laatste zal ik de tablet op mijn arm moeten kunnen monteren en daardoor mag deze max. 9 inch zijn maar het liefste 7 of 8 inch.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb o.a. de goedkope tablets van Lenovo bekeken maar alle 7 tot 9 inch tablets die ik heb gevonden hebben enkel 1 micro usb en ik weer niet of die geschikt zijn voor het aankoppelen van microfoons etc. Ik beschik over een goedkope tablet met een micro usb die geen apparaten kan ontvangen. De micro usb kun je dan enkel gebruiken om de tablet op te laden of data naar een pc/laptop te zenden, dat zoek ik dus niet.

Alvast heel erg bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:58
Ik kan je vraag niet beantwoorden, maar misschien je een beetje op weg helpen met de volgende suggestie, ga naar de App leverancier en vraag hun om advies, danwel of ze het energieverbruik van de app omlaag kunnen brengen?

Ander alternatief, check een bluethooth microphone oplossing? Bijvoorbeeld:
https://www.amazon.com/Mi...ords=bluetooth+microphone