1
[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2018 22:52 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
En toen kwam je niet op 't idee om eens te zoeken met een zoekmachine ofzo? Ook niet toen we daar specifiek om vroegen in onze quickstart waarnaar ik je verwees?Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2018 @ 20:40:
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Heb steeds bij afbeeldingen gekeken en gezocht naar een functie als "horizontale en verticale" afstand. Daar kom ik niet verder mee.
6. Geef daarna aan wat je al geprobeerd hebt om zelf tot een oplossing te komen.
Een duidelijke omschrijving geven van dingen die je al geprobeerd hebt voorkomt ook dat mensen tips geven die voor jou oude koek zijn. Dat houdt ook in dat je aangeeft waarop je gezocht hebt (met welke keywords), wat je gevonden hebt en waarom het gevondene niet voldeed.
[ Voor 38% gewijzigd door RobIII op 25-06-2018 21:22 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Kom op zeg, moet dat nou?DJMaze schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 23:17:
Waarschijnlijk voelde deze nieuwe gebruiker zich oliedom want hij heeft zijn vraag verwijderd met het rapportcijfer 1
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq