Toon posts:

Dreamweaverprobleem

Pagina: 1
Acties:
  • 414 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
1

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2018 22:52 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Heb je toevallig een stukje HTML/PHP+CSS van de tekst & plaatje waar het niet goed gaat?

Dreamweaver hoest uiteindelijk "statische" code op die je op de website plaatst. Aangezien die code door "elke webdeveloper" leesbaar is, zou het ons wel helpen als je dat kan aanleveren.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2018 @ 20:40:
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Heb steeds bij afbeeldingen gekeken en gezocht naar een functie als "horizontale en verticale" afstand. Daar kom ik niet verder mee.
En toen kwam je niet op 't idee om eens te zoeken met een zoekmachine ofzo? Ook niet toen we daar specifiek om vroegen in onze quickstart waarnaar ik je verwees?
6. Geef daarna aan wat je al geprobeerd hebt om zelf tot een oplossing te komen.
Een duidelijke omschrijving geven van dingen die je al geprobeerd hebt voorkomt ook dat mensen tips geven die voor jou oude koek zijn. Dat houdt ook in dat je aangeeft waarop je gezocht hebt (met welke keywords), wat je gevonden hebt en waarom het gevondene niet voldeed.

[ Voor 38% gewijzigd door RobIII op 25-06-2018 21:22 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Probleem opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 06-10 12:42
@Verwijderd Oke, super... maar hoe dan?

Het kan maar zo dat iemand anders met hetzelfde probleem jouw topic vind en hoopt een oplossing te vinden, maar hier kan hij of zij natuurlijk niks mee.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
@Richh gewoon wat @RobIII zegt.
Waarschijnlijk voelde deze nieuwe gebruiker zich oliedom want hij heeft zijn vraag verwijderd met het rapportcijfer 1 ;)

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
DJMaze schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 23:17:
Waarschijnlijk voelde deze nieuwe gebruiker zich oliedom want hij heeft zijn vraag verwijderd met het rapportcijfer 1 ;)
Kom op zeg, moet dat nou? :N

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.