Toon posts:

Jitter en games

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou dit is dus de situatie , op m'n 22" Iiyama heb ik inmiddels strak beeld dmv een BNC kabel . M'n Jitters waren ook voorgoed verdwenen d8 ik , maar wat wil nu het geval , als ik een spel heb gespeeld trilt m'n hele scherm weer als ik goed kijk . Het begint echt pas nadat ik een 3d spel heb gespeeld . dus niet een simpel oud DOS spel . Ligt dit nu aan de videokaart ? Dat moet toch haast wel ? Het is een Asus v6800 . Zal ik dat probleem niet hebben met een G400 ?

Verwijderd

hmmz, speel eens op de zelfde reso als je desktop, waar je geen "jitters" hebt.

uhm, speakers bij je monitor? bij m`n oude 14" had ik daar last van, geen jitters. maar het scherm trilde gewoon.

Verwijderd

Topicstarter
Speakers heeft het niks mee te maken en ik praat nu over de Desktop want in games ga ik daar niet op zitten letten . Ik begin dus met een strakke desktop , dan speel ik ff , dan weer terug naar de desktop en ik heb er last van . Als ik de PC dan opnieuw opstart Zijn ze weg .

• Kenx
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Kenx

Uchuujinsan

Wat jij 'jitters' noemt ligt dus aan de refreshrate van je monitor. Soms verandert de refreshrate als je een zo'n 3dspel speelt.
Verander je desktopresolutie en verander hem weer terug (en stel anders de refreshrate opnieuw in).

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het zoals het kan.

Verwijderd

Topicstarter
Refreshrate veranderen heeft dan geen zin , resolutie ook niet . Kleurdiepte van 32 naar 16 bit echter wel . Als ik dan weer terug ga naar 32 bit komen de jitters weer terug .

Verwijderd

Topicstarter
De refreshrate kan ik niet meer wijzigen sinds ik die BNC kabel heb aangesloten . Hoort dat zo en kan het zijn dat de aansluitingen andersom zitten ?

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-08 14:31
Ik heb thuis een 109S van Philips staan en daar heb ik helemaal geen problemen mee! Is echt een fantastische monitor! Is echt een aanrader. Is wel 19" ipv 22" maar zo groot is niet nodig als je er zo dicht op zit. Of je moet slecht zien!

Verwijderd

Topicstarter
Die Philips 109s zuigt , ik heb pas nog een gare 109s verkocht aan een of ander manneke . Apparaat viel bijna uit elkaar . :+ :+ ;)

Verwijderd

Topicstarter
1e post pas Witlof ? Schiet niet zo hard op als met de koeien . :) :)
Pagina: 1