Beste tweakers,
Ik ben sinds kort verhuisd naar een huurwoning waar helaas geen bekabeld netwerk mogelijk is. Mijn systeem beschikt niet over de mogelijkheid om te verbinden met het WIFI netwerk. Daarom zou ik graag jullie advies willen vragen over een netwerkkaart. Ik heb de sticky gelezen binnen di subforum en daar wordt deze aangeraden: [url="pricewatch: TP-Link TL-WN822N"]pricewatch: TP-Link TL-WN822N[/url]. Zijn jullie het daar mee eens?
Hartelijk dank alvast.
Ik zoek een?
Netwerkkaart. USB of PCI
Wat is je budget?
Ongeveer 50 maar hoop en denk dat het voor minder kan
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
En een ziggo connectbox met Ziggo start (40 Mbit/s). De modem staat beneden en op de verdieping daarboven staat mijn PC.[/i]
Ik ben sinds kort verhuisd naar een huurwoning waar helaas geen bekabeld netwerk mogelijk is. Mijn systeem beschikt niet over de mogelijkheid om te verbinden met het WIFI netwerk. Daarom zou ik graag jullie advies willen vragen over een netwerkkaart. Ik heb de sticky gelezen binnen di subforum en daar wordt deze aangeraden: [url="pricewatch: TP-Link TL-WN822N"]pricewatch: TP-Link TL-WN822N[/url]. Zijn jullie het daar mee eens?
Hartelijk dank alvast.
Ik zoek een?
Netwerkkaart. USB of PCI
Wat is je budget?
Ongeveer 50 maar hoop en denk dat het voor minder kan
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
En een ziggo connectbox met Ziggo start (40 Mbit/s). De modem staat beneden en op de verdieping daarboven staat mijn PC.[/i]
[ Voor 59% gewijzigd door Lennert_S op 25-06-2018 17:04 ]