Toon posts:

P2 300 bven de 50 gr wel oke of zorgen maken???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hierro m'n vorige comp staan een P2 300, 64 mb. Hij staat al 3 jaar dag en nacht aan (tjaa een isdn thuisserver voor de 4 apparte telefoon lijnen, faxen 3 internet lijnen)
Nou ging ik voor de gein de cool vinnen meten shit boven de 50 graden :? (metertje ging niet hoger. "error" na 50 gr) de P2 heeft alleen cool vinnen geen vents ja een boven in de voeding en een beneden.
Is dit nu wel oke of is er risico dat me case in de fik vliegt rond 24.00 :Z en het huis af fikt? >:)

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

als je hem al 3 jaar heb aanstaan is er niets aan de hand hoor, anders had ie allang afgefikt

iStockphoto

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar ik heb naar 334 mhz gekregen en nu een week lang.
Verder de rest gewoon wachten volgens jou. oke thnx kan ik gerust gaan slapen. :z

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Op dinsdag 17 juli 2001 15:41 schreef Mr.Vanz het volgende:
kan ik gerust gaan slapen. :z
of niet >:) >:) >:)

iStockphoto

Verwijderd

zet er anders een koe op }:O en laat hem een nachtje aan, als je dan wakker wordt en je ligt in je eigen huis is ie niet afgebrandt >:)

Verwijderd

Topicstarter
OOke dan.... :?

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:24
De 'Thermal Plate' van een PII 350 mag 75o C worden, dus zal de 300, welke de zelfde core heeft met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid ook die waarde als bovengrens hebben. Je hebt nog wel een paar graden de ruimte dus :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

wat heeft dit met Die-Hard overclocking of casemodding te maken?

Verwijderd

Topicstarter
sory verkeerd geplaatst! |:(
dont kill me :'(
Pagina: 1