Youtube mobile app niet skippen voorbij reclamepunt?

Pagina: 1
Acties:
  • 341 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 15:56
Hallo,

Gisteren was ik op mijn telefoon (note 4) een youtubefilmpje aan het kijken met diverse reclamepunten er in (45 minuten, stuk of 5 reclame punten).

Die reclamepunten zien er dan uit als gele blokjes in de tijdlijn van de video.

Wat ik keek is 20 minuten intro en dan begint het pas, maar ik kon dus niet voorbij het eerste reclamepunt de video skippen. Tot net voor het eerste reclamepunt was geen probleem, maar er voorbij lukte gewoon niet.

Denk, misschien is de app brak, dus ook even op mijn note 8 getest en daar was het precies hetzelfde. Ook bij een ander filmpje met reclamepunten.

Is dit een nieuwe functie van youtube? Want dat is echt de meest k*tte feature die ze ooit hebben ingebouwd.
Als je daarmee dwingt reclame te kijken dan dan kijk ik het wel helemaal niet meer.

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:04
Dan kijk je niet. Misschien moet je je eens verdiepen achter het verdienmodel van YouTube (Google), dan snap je het.

PS: een reclame van 20 min -net als andere advertenties- kun je gewoon skippen, geen probleem.

[ Voor 29% gewijzigd door -Muncky- op 25-06-2018 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bongholio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:12
Viel me onlangs ook op. Was voorheen niet. Dus het is of een bug of een nieuwe feature. Ga maar uit van het laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 15:56
-Muncky- schreef op maandag 25 juni 2018 @ 14:25:
Dan kijk je niet. Misschien moet je je eens verdiepen achter het verdienmodel van YouTube (Google), dan snap je het.
Oh, verdienen ze hun geld met advertenties? Oh ja, nee dan snap ik het gelijk. [/sar-mode]

Ik heb het niet over het kunnen skippen van reclame, dat is algemeen bekend. Maar dat je in een video gewoon ongestoord kunt 'doorspoelen' tot een punt dat je wilt kijken, maar als daarvoor een reclamepunt zit kun je er niet voorbij.

Ik heb het niet getest, maar als je alleen het eind wilt zien (ik zie het nieuwe clickbait alweer verschijnen.. 20 ads en in de laatste 10 seconden het geen wat je wilt zien) heb ik geen behoefte om 5 reclamefilmpjes te bekijken en het steeds een stukje door te spoelen.

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10:04
Ga maar er vanuit dat het een feature is. De T-Mobile tv kijk app heeft het nu zo dat je helemaal niet meer vooruit kan spoelen omdat: "Deze functionaliteit op aanvraag is uitgeschakeld".
Zo kan je mooi de reclame blokken niet overslaan. Dat was juist het fijne van on demand kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoort hier niet thuis en de toegevoegde waarde van het topic voor het forum zie ik niet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.