Wachten op release nieuwe Apple producten of niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 556 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jony77
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-06-2020
Mijn vraag

Ik ben van plan mijn eerste Apple Watch en MacBook te halen. Wat de MacBook betreft ben ik van plan om de Pro 13 inch te halen. Mijn vraag is of ik moet wachten op de eventuele nieuwe release van zowel de apple watch als de macbook in september/oktober, of gewoon nu al de laatste versies ervan halen?

Ik wil best eventjes wachten nog voor beide, maar van wat ik lees is het nog niet 100% zeker dat er een nieuwe macbook pro 13 inch uitkomt. Er komt wel een nieuwe apple watch, maar is deze nou echt een grote upgrade ten opzichte van de huidige? Ik zag een grotere scherm, maar als de rest beetje hetzelfde is kan ik net zo goed een series 3 halen, of niet?

Alle hulp zou mooi zijn.

Alvast bedankt!

Beste antwoord (via jony77 op 25-06-2018 14:58)

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:21
Als je kunt wachten zou ik wachten; zo ongeveer alle hardware van Apple is toe aan een flinke update... Zeker de laptops zijn nu eigenlijk voorzien van ondermaatse hardware.

Het horloge zou mij persoonlijk minder boeien; de updates zijn tot nu toe klein geweest maar laten er nu net geruchten zijn dat de update dit jaar groter gaat worden. Het scherm zou groter worden, en de schermranden kleiner. Dat lijkt me wel een update die de moeite waard is om nog even mee te wachten. Mocht het dan tegenvallen en wederom een kleine update zijn; dan heb je in ieder geval het voordeel dat het "oude" model meestal wat in prijs daalt zodra de nieuwe er is.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-09 10:46
Welkom in de wereld van electronica. Wil je het nu hebben/heb je het nu nodig? Koop het. Heb je het nu niet nodig? Dan wacht je.
Dit kan niemand voor je beantwoorden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ThomasXCI
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:03

ThomasXCI

Mine!

Eens met @-Muncky-, daarnaast geeft MacRumors Buyer's Guide vaak een goede indicatie of je beter kunt wachten of niet. https://buyersguide.macrumors.com/

Succes met je keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jony77
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik snap dat het heel specifiek is en verschillend per persoon, maar wilde gewoon even andere meningen horen en een kleine discussie houden.

@ThomasXCI Bedankt voor die website, dat is wel behulpzaam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheos
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:35

Kheos

FP ProMod
jony77 schreef op maandag 25 juni 2018 @ 14:39:
Bedankt voor jullie antwoorden. Ik snap dat het heel specifiek is en verschillend per persoon, maar wilde gewoon even andere meningen horen en een kleine discussie houden.

@ThomasXCI Bedankt voor die website, dat is wel behulpzaam!
discussie? wat is de discussie dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jony77
Doelde meer op dat ik even beide kanten wilde horen (mensen die nu zouden kopen en mensen die zouden wachten). Misschien dat ik dan een beter besluit zou kunnen maken voor mijzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g00gle
  • Registratie: September 2016
  • Nu online
Ik zou nu niet kopen, persoonlijk. Ik wil een nieuwe iPhone. Daar wacht ik nog even mee.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:21
Als je kunt wachten zou ik wachten; zo ongeveer alle hardware van Apple is toe aan een flinke update... Zeker de laptops zijn nu eigenlijk voorzien van ondermaatse hardware.

Het horloge zou mij persoonlijk minder boeien; de updates zijn tot nu toe klein geweest maar laten er nu net geruchten zijn dat de update dit jaar groter gaat worden. Het scherm zou groter worden, en de schermranden kleiner. Dat lijkt me wel een update die de moeite waard is om nog even mee te wachten. Mocht het dan tegenvallen en wederom een kleine update zijn; dan heb je in ieder geval het voordeel dat het "oude" model meestal wat in prijs daalt zodra de nieuwe er is.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:58
macrumors lezen, en dan de helft geloven van wat er staat, en dan beslissen.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Zoals altijd met dit soort topics is het advies; koop het nu als je het nodig hebt, anders wacht tot de eerstvolgende update. De MacRumors Buyersguide kan daarbij helpen, maar het blijft voor de rest een zeer persoonlijke overweging, en daarom niet echt topicwaardig. Dit topic gaat dan ook op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.