Stotterende bluetooth audio.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEX63
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-10 16:53
Ik heb sinds 3 maanden een nieuwe notebook. Acer Aspire Nitro VN7-793G-77RA

Op zich werkt deze prima.

Alleen de samenwerking met mijn goede oude vertrouwde Creative T30 speakers via bluetooth dat gaat niet zo goed. Ik heb de laatste drivers en software geïnstalleerd.

Deze speakers werken wel goed op andere computers en mijn Samsung Tablet.

Ik heb de standaard geïnstalleerde "onbekende" 0102B- E6AEC808" usb bluetooth module vervangen voor een Intel 7265 Wifi + bluetooth kaart. De oude 0102B- E6AEC808" usb bluetooth module zit nog wel in mijn notebook maar is uitgeschakeld.

Het probleem is iets minder maar komt nog vaak voor, vooral bij het bekijken van YouTube video's. streaming TV. Soms ook bij het afspelen van video bestanden.

Voor een test heb ik alle bluetooth apparaten als muis bluetooth van andere computers uitgeschakeld, ook dit lost het probleem niet op.

Ik heb het idee dat dit een Windows 10 probleem is.

Hopelijk heeft iemand een oplossing.

[ Voor 7% gewijzigd door LEX63 op 26-06-2018 14:44 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEX63
Hmmm blijkbaar heeft niemand last van dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:30

Cyphax

Moderator LNX
LEX63 schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 10:21:
Hmmm blijkbaar heeft niemand last van dit probleem.
Misschien niet op GoT, maar het internet is gelukkig groter. :P
Had je toevallig zelf al wat opgezocht hierover? Ik kom wel wat resultaten tegen waar je misschien wat aan hebt?

https://www.google.com/se...oe=utf-8&client=firefox-b

Eerste resultaat, met een antwoord: http://www.tomshardware.c...io-stuttering-issues.html
Heb je daar wat aan? :)

[ Voor 16% gewijzigd door Cyphax op 26-06-2018 10:43 ]

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEX63
Bedankt voor de reactie.

Bedankt voor de links ik ga vanavond even op deze websites kijken.

Ik heb al enkele uren op het internet gezocht. Geen oplossing. Ik heb al heel veel zelf onderzocht.

Kwam op Google o,a tegen audio driver verwijderen en Windows deze opnieuw laten installeren. Dit heeft dus ook niet geholpen.

De Interferentie test, alle bluetooth apparaten uit schakelen en alleen de Creative T30 speakers hielp ook niet.

Kortom ik weet het niet meer, in blijf er bij dat het een Windows 10 probleem is omdat de bluetooth speakers het wel goed doen op mijn oude Lenovo notebook en mijn Samsung A android tablet.

[ Voor 8% gewijzigd door LEX63 op 26-06-2018 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEX63
Inmiddels een jaar verder en ik heb nog steeds geen oplossing gevonden voor het probleem.

Ik heb een Email naar Creative geschreven wat ook niets oplost.

Ik heb deze Creative T30 speakers al weer 5 jaar en met mijn oude Dell notebook windows7 werkte deze perfect met de bluetooth verbinding.

Mocht er iemand zijn die hetzelfde probleem had en heeft opgelost ik verneem graag hoe.