Inkeping in smartphoneschermen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 00:27

ITsEZ

parttime all-rounder

Topicstarter
@arnoudwokke

In de inleiding van het stuk staat
Waar de Essential Phone vorig jaar nog de allereerste was met zo'n inkeping
Dat klopt dus niet, de eerste smartphone met notch was de Sharp Aquos S2. Overigens zijn er natuurlijk ook mensen die de motofone f3 de eerste telefoon met notch noemen ;)

What you see is always what you get.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-10 14:05

arnoudwokke

Redacteur
De Sharp Aquos S2 is van augustus vorig jaar nieuws: Sharp kondigt Aquos S2-smartphone met dunne bezels aan en de Essential Phone van mei vorig jaar nieuws: Android-oprichter introduceert Essential Phone met dunne bezels

Als je tijd dus als een voorwaarts bewegend lineair concept ziet, lijkt het me dus dat de Essential Phone er eerder was dan de Aquos S2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keypunchie
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ongerelateerd: Kunnen we trouwens een "onderkop van het jaar"-award instellen? Bij deze nomineer ik "notchakelijk kwaad"!

[ Voor 6% gewijzigd door Keypunchie op 25-06-2018 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:47
Keypunchie schreef op maandag 25 juni 2018 @ 19:40:
Ongerelateerd: Kunnen we trouwens een "onderkop van het jaar"-award instellen? Bij deze nomineer ik "notchakelijk kwaad"!
Ik houd heel erg van flauwe woordgrappen, maar deze vond ik eigenlijk vlees no(t)ch vis...

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feranderd
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 16-10-2024
Een half jaar geleden bleek dat d LG v20 geen 2 schermen heeft maar 1 scherm die softwarematig uit elkaar gehaald wordt. Hoewel aan de zijkant dus ook een notch en daarmee volgens mij eerder dan de essential.

Bron: https://forum.xda-develop...principal-screen-t3719321

[ Voor 21% gewijzigd door feranderd op 25-06-2018 23:06 ]