Huidige stand van kwaliteit betreft nieuws Tweakers.net

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erdinger
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 30-07 12:25
Beste allen,

Ik las de comments onder het volgende topic:
nieuws: Amerikaanse supercomputer is weer nummer een in Top500

Hierin wordt de kwaliteit en actualiteit van Tweakers betwist, waarin ik mijzelf erg in kan vinden helaas.
Hebben jullie hetzelfde gevoel?.. Dit is niet om Tweakers te bashes, in tegendeel, ik wens dat het floreert als geen ander, maar de huidige stand van zaken qua nieuws is in mijn ogen gewoon niet best.

How low-code can you go?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:59
Die discussie wordt onder het topic ook al gevoerd; het is net officieel geworden, dus nieuws.

Maar, als het je niet aan staat moet je hier niet komen, of zelf meer nieuws submitten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Tja... ik kan dit topic ook gebruiken om te mopperen over het niveau van de reacties onder sommige berichten. Sommige mensen komen ook hier niet veel verder dan het niveau van nujij...

Je weet dat het vrijwel overal en altijd hetzelfde werkt, he?
Je hebt maar een zeikerd nodig die onder een bericht roept dat het [interval] geleden al elders gemeld werd. Dat hoeft niet eens waar te zijn, er zijn er altijd die zich dat (ook) herinneren. Dat krijg je nooit meer gecorrigeerd. En uiteindelijk heb je een klein groepje, heel erg aanwezige, posters die - omdat ze zo vocaal zijn - denken dat ze voor iedereen praten...

Wat mij betreft. Ik lees af en toe tech-nieuws op nu.nl, waar in een artikel van vier alinea's drie keer hetzelfde wordt gezegd en een deel gewoon twee keer identiek vermeld staat. Zolang ik hier (in de artikelen of de comments) meer informatie over het onderwerp kan vinden of delen, mag het af en toe best een beetje later...

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:10
Dit heeft niks te zoeken in AZ. We hebben een redactieforum hiervoor. :)
Move naar GR.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• emnich
  • Registratie: November 2012
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

Ik kan me er niet in vinden maar je zal toch echt met meer voorbeelden moeten komen dan deze die, zoals in de comments al uitgelegd wordt, wél gewoon nieuws en actueel is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
De nieuwe Top500 is letterlijk net bekendgemaakt. We hebben er een uitgebreid bericht over met aanvulling over de Nederlandse Cartesius-supercomputer én we hebben er eerdere bericht over de aankondiging van de Summit-computer ook uitgebreid gehad.

Ik verwelkom gefundeerde kritiek op nieuws maar dit lijkt me niet het beste voorbeeld?
Pagina: 1