Toon posts:

wasdroger zanussi etz285 lijkt goed, maar droogt niet.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn wasdroger een zanussi etz285 uit 2010 kan ik gewoon aanzetten door aan de knop te draaien en het programma te kiezen. dan komt in het display het bijbehorende aantal minuten. de start/uitstelknop knippert en als die indruk dan blijft ie branden en hoor ik een klik, vervolgens nog een klik en even later nog een klik en dan verspringt de display naar 0.

de trammel gaat niet draaien of zo. er komt geen foutmelding

ik kan niets vreemds vinden, wellicht dat iemand hier een idee heft

bedankt en groet
Harrie

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2018 10:39 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casejunky
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-09 10:16
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2018 @ 10:39:
Mijn wasdroger een zanussi etz285 uit 2010 kan ik gewoon aanzetten door aan de knop te draaien en het programma te kiezen. dan komt in het display het bijbehorende aantal minuten. de start/uitstelknop knippert en als die indruk dan blijft ie branden en hoor ik een klik, vervolgens nog een klik en even later nog een klik en dan verspringt de display naar 0.

de trammel gaat niet draaien of zo. er komt geen foutmelding

ik kan niets vreemds vinden, wellicht dat iemand hier een idee heft

bedankt en groet
Harrie
Is het wel de zanussi etz285 ? Kan het model niet vinden op internet. Probeer anders even het reinigings programma.

Sowieso loop alle filters na en laat de leidingen even leeglopen aan de machine, controleer of je kraan aansluiting het wel doet of voldoende druk geeft.

[ Voor 12% gewijzigd door Casejunky op 25-06-2018 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Casejunky schreef op maandag 25 juni 2018 @ 11:58:
[...]

Is het wel de zanussi etz285 ? Kan het model niet vinden op internet. Probeer anders even het reinigings programma.

Sowieso loop alle filters na en laat de leidingen even leeglopen aan de machine, controleer of je kraan aansluiting het wel doet of voldoende druk geeft.
Hij bedoelt een ZTE285

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 07:22

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Casejunky schreef op maandag 25 juni 2018 @ 11:58:
[...]

De meeste wasdrogers hebben geen wateraansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:57
[verwijderd]

[ Voor 96% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:20

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Printplaat kan, maar kan ook zijn dat de thermische beveiliging er op is geschoten.
Bij onze Siemens zit dat ding achterop en is het een kwestie van de achterkant losmaken en een knopje (soort van zekering) indrukken, en dan doet ie het weer.

Meestal is het dan wel tijd om de boel een keer goed schoon te maken, dus niet alleen het pluizenfilter maar ook de condenser enzo. Die laatste schuif je er bij ons zo uit, en dan met de douchekop om hem schoon te spuiten :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1