Hallo allemaal,
Op dit moment heb ik een game pc die voor mijn gevoel aan de outdated kant zit. Dit merk ik vooral aan de dingen die ik dagelijks ermee doe.
Ik zoek
Upgrade mogelijkheden voor de game pc die ik op het moment al heb. Hiermee bedoel ik het aanschaffen ( indien nodig vanuit de mening van jullie ) van een nieuwe cpu, gpu, ssd, hdd, ram enzv.
Wat is je budget?
Rond de 500, excl. verzendkosten.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst onderdelen die makkelijk compatible zijn met hetgene wat ik al heb.
Hierboven mijn computer die al een aantal jaren oud is. Zoals jullie kunnen zien, heb ik geen dvd drive en ssd.
Graag zie ik snel reacties/comments over wat jullie mening en ideeen zijn over potentiele upgrades
Met vriendelijke groet,
Tim
Op dit moment heb ik een game pc die voor mijn gevoel aan de outdated kant zit. Dit merk ik vooral aan de dingen die ik dagelijks ermee doe.
Ik zoek
Upgrade mogelijkheden voor de game pc die ik op het moment al heb. Hiermee bedoel ik het aanschaffen ( indien nodig vanuit de mening van jullie ) van een nieuwe cpu, gpu, ssd, hdd, ram enzv.
Wat is je budget?
Rond de 500, excl. verzendkosten.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst onderdelen die makkelijk compatible zijn met hetgene wat ik al heb.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 172,69 | € 172,69 |
| 1 | ASRock H81M-HDS | € 44,59 | € 44,59 |
| 1 | Sapphire R9 280 3GB GDDR5 OC DUAL-X with Boost | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 60,98 | € 60,98 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 40,81 | € 40,81 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 71,08 | € 71,08 |
| 1 | Seasonic S12G 450W | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 390,15 | |
Hierboven mijn computer die al een aantal jaren oud is. Zoals jullie kunnen zien, heb ik geen dvd drive en ssd.
Graag zie ik snel reacties/comments over wat jullie mening en ideeen zijn over potentiele upgrades
Met vriendelijke groet,
Tim