Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heheheheheh
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19-03-2024
Hallo allemaal,

Momenteel ben ik een PC aan het samenstellen, die ik naast het gamen ook wil gaan gebruiken voor 3D-modelling en foto- en videobewerking.

Graag zou ik een 1440p 21:9 monitor kopen, in combinatie met een LG 23" 16:9 1080p monitor die ik al heb staan. Nu is de vraag, in hoeverre trekt de GTX 1070 zo een dergelijke dual monitor setup?

Ervaringen en/of advies graag welkom!

Theo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcellll
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 06:38
Heb een GTX1080 met 3 schermen met 1x 1440 en 2x 1080. Maakt niets (of nauwelijks) uit qua prestataties.

ter vergelijking heb ik de 2 monitoren over mijn 4790k geïntegreerde videokaart laten lopen en daar is het verbruik (desktop met wat vensters open) zo'n 2% gemiddeld.

Ik game op 1 monitor (1440P) en daar merk ik geen verschil in fps met schermen aangesloten of niet aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dec0de
  • Registratie: Oktober 2017
  • Niet online
Heheheheheh schreef op zondag 24 juni 2018 @ 21:03:
Hallo allemaal,

Momenteel ben ik een PC aan het samenstellen, die ik naast het gamen ook wil gaan gebruiken voor 3D-modelling en foto- en videobewerking.

Graag zou ik een 1440p 21:9 monitor kopen, in combinatie met een LG 23" 16:9 1080p monitor die ik al heb staan. Nu is de vraag, in hoeverre trekt de GTX 1070 zo een dergelijke dual monitor setup?

Ervaringen en/of advies graag welkom!

Theo
Dat kan die prima...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora. Move VB -> CAA

2) dit blijft GoT en we verwachten eigen inzet voor je een topic opent. Ervaringen zoek je met de search, uit je topicstart blijkt nergens dat je meer gedaan hebt dan deze paar regels tikken dus je topic gaat diicht.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.