Beugeltjes voor HP procurve hub/sw in 19" rek

Pagina: 1
Acties:
  • 261 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Boogie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-04 04:51
Misschien moet ik deze vraag wel in de vraag en aanbod zetten, maar omdat het om specifiek spul gaat waar alleen proffesionele netwerkbeheerders over beschikken, wil ik hem graag hier onder de aandacht brengen.

Ik heb vanwege een fusie 2 HP procurve Hub's gekregen, en die wilde ik in mijn 19" rek hangen. Helaas heb ik niet de beugeltjes erbij gekregen.

Ik heb HP gebeld, en die konden mij de beugeltjes opsturen, als spare-part voor
slechts fl 300,= per setje! :(

Nu zijn er misschien wel meer mensen met deze serie apparaten in de kast (de procurve hubs en switches zijn identiek v.w.b. behuizing), en er zijn ook vast genoeg mensen die de beugeltjes niet gebruiken.

Mocht iemand de beugeltjes over hebben, en naar mij willen opsturen, of als ik ze kan ophalen in Rotterdam, Delft of Den Haag, dan GRAAG! :)

Plaatje van de betreffende hubs: (beugeltjes bij alle types het zelfde)
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/mboogie/hubs_10baset.gif beugeltje:Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/mboogie/hpbeugeltje.jpg

• teigetjuh
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Hoe hoog zijn de switches? ik heb ergens nog wel van een cisco switch de beugels liggen, misschien dat die hetzelfde zijn... Zal eens kijken....

• Boogie
De hubs zijn 1U hoog, maar de enige belangrijke maat is de afstand tussen de twee gaatjes aan de zijnkant, deze moet precies 2.5 cm zijn.

Overigens zitten er op de hub zelf alleen maar schroefgaatjes voor de voorste twee gaatjes.
In de voorkant zit een groot gat voor voor de bevestiging an het rek, én 2 inkepingen, maarmee je hem ook aan het rek vast kunt zetten. Ik heb maar 1 van de twee nodig, dus een ander beugeltje wat wel aan die 2,5 cm voldoet en aan de voorkant voorzieningen heeft om te kunnen vastzetten is goed. (boutjes en kooimoeren heb ik zelf wel)

Verwijderd

Een 1 of andere smid of metaalboer maakt ze je voor 2 tientjes ofzo !

Waarom doe je dat niet :?

• Boogie
Ik zou eigenlijk geen metaalboer weten in de buurt, maar misschien is dat wel een idee als niemand die dingen over heeft. Misschien iemand die iets met metaalbewerking doet die teveel vrije tijd heeft? ;)

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-07 14:29
als je nu gewoon eens bij de bouwmarkt een strip aluminium haalt? ff in de bankschroef, 4 gaten erin en klaar...

• localhost
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

localhost

Ook in geel, groen, paars, wit

Ik heb wel beugeltjes voor de ProCurve 1600M. Maar die heb ik hard nodig.

Nadeel is alleen dat deze echt niet in een Rack te hangen zijn. De achterkant van de Switch buigt ongeveer 2 centimeter door :(

Met de ProCurve 4000M/8000M gaat het stukken beter.

Iemand een idee ?

• Boogie
Nadeel is alleen dat deze echt niet in een Rack te hangen zijn. De achterkant van de Switch buigt ongeveer 2 centimeter door
Ik heb nu een oude cisco als "plank" waar 1 hub op ligt, en ik heb 1 hub op een procurve switch liggen, en ik heb toch eigenlijk geen last van doorhangen.
Ik mot wel zeggen dat ik bij allebij 2 schroeven per kant gebuik om zo het doorhangen te voorkomen. (deze zitten dan in de halve maantjes boven en onder aan de beugel) 1 schroef in het midden zit toch duidelijk minder vast.
plaatje nogeens te verduidelijking "gaatjesverhaal"Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/mboogie/hpbeugeltje.jpg

• Boogie
^^ SCHOP ^^

Ik wil graag van die oude cisco af, die neemt weer 1U in mijn overvolle patchkast in, dus ben ik nog steeds op zoek naar die dingen. Laten maken kan ook, maar duurt langer, en vereist weer wat speurwerk naar iemand die dat tegen redelijke prijs kan.

Niemand die die beugeltjes nog heeft liggen en er van af wil?
Pagina: 1