Misschien moet ik deze vraag wel in de vraag en aanbod zetten, maar omdat het om specifiek spul gaat waar alleen proffesionele netwerkbeheerders over beschikken, wil ik hem graag hier onder de aandacht brengen.
Ik heb vanwege een fusie 2 HP procurve Hub's gekregen, en die wilde ik in mijn 19" rek hangen. Helaas heb ik niet de beugeltjes erbij gekregen.
Ik heb HP gebeld, en die konden mij de beugeltjes opsturen, als spare-part voor
slechts fl 300,= per setje!
Nu zijn er misschien wel meer mensen met deze serie apparaten in de kast (de procurve hubs en switches zijn identiek v.w.b. behuizing), en er zijn ook vast genoeg mensen die de beugeltjes niet gebruiken.
Mocht iemand de beugeltjes over hebben, en naar mij willen opsturen, of als ik ze kan ophalen in Rotterdam, Delft of Den Haag, dan GRAAG!
Plaatje van de betreffende hubs: (beugeltjes bij alle types het zelfde)
beugeltje:
Ik heb vanwege een fusie 2 HP procurve Hub's gekregen, en die wilde ik in mijn 19" rek hangen. Helaas heb ik niet de beugeltjes erbij gekregen.
Ik heb HP gebeld, en die konden mij de beugeltjes opsturen, als spare-part voor
slechts fl 300,= per setje!
Nu zijn er misschien wel meer mensen met deze serie apparaten in de kast (de procurve hubs en switches zijn identiek v.w.b. behuizing), en er zijn ook vast genoeg mensen die de beugeltjes niet gebruiken.
Mocht iemand de beugeltjes over hebben, en naar mij willen opsturen, of als ik ze kan ophalen in Rotterdam, Delft of Den Haag, dan GRAAG!
Plaatje van de betreffende hubs: (beugeltjes bij alle types het zelfde)
beugeltje: