coolermaster linker zijdeur in temperend glas

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
ik heb een coolermaster cosmos ll .maar er zit geen window in de linker zijdeur.ik wil graag weten of deze in zijn geheel te koop is,en waar ik dat kan kopen/bestellen.ik weet niet hoe ik kontakt met coolermaster kan krijgen ( geen telnr ) bij megekko heb ik het geprobeerd maar die verkopen geen losse onderdelen.of anders het adres van coolermaster cosmos ll custom.

...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bij megekko staat de coolermaster cosmos ll te koop met geheel temperend glas linker zijdeur.ik wil alleen die zijdeur .. niet de hele case . want die heb ik al.coolermaster bied op internet de gehele case in onderdelen aan .. maar nergens n telnr of syte waar ik het kan kopen.. de meeste onderdelen zijn .. ( out of stock ) heel erg iritant.dus bij deze . wie kan mij helpen aan deze informatie.bij voorbaat mijn dank .. peter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:25
https://www.cmstore.eu/spare-parts/

Volgens mij zitten ze in Eindhoven, ik had laatst na 2 werkdagen al mijn spare parts in huis :)
Super bedrijf wat mij betreft.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Cooler Master
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-07-2024

Cooler Master

Bedrijfsaccount Coolermaster
Hi PJ,

Hierbij. :)

^Jerry

Verwijderd

Topicstarter
ik heb weer eens n keer n vraag.. ik heb n p c in elkaar gezet met onderdelen op marktplaats gekocht .. uiteindelijk toen ik de stroom erop zette zag ik dat het mobo netjes aanstond .. de 5 maal casefan,s deden het ook.maar hij gaf geen beeld van het mobo op het scherm. ( bij eerdere buildings deed hij dat wel ) dus ik kan niet in de boot komen.heb hem weer uitgezet ,en heb alle kabels nagelopen of ik niks was vergeten.er waren nog 2 2pinskabeltjes die niet waren verbonden,die heb ik toen in 2 3pins stekkertjes gewurmt.toen de voeding aangezet.en op de powerknop op het frontpaneel gedrukt.hoorde n soort pinggeluid,en de pc deed niks meer.nu heb ik het vermoeden dat het beveiligingreley van de voeding is uitgeslagen.betekend dat dat ik de voeding weg kan gooien,of kan ik hem ressetten ? alleen ben ik n beetje huiverig om de voeding ( n corsair 650 watt semimodulaiere ) te openen.ook omdat ik daar de ballen verstand van heb.. mede-tweakers .. aub .. graag n deskundig advies .. mijn motto is.. 2 weten meer dan 1 .. mvgr.peter.
Pagina: 1