Mijn drie dochters (13, 10, 9 jaar) gebruikten tot voor kort mijn oude laptop, deze heeft het vorige week begeven en ek ben nu op zoek naar een vervanging
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De dames spelen Minecraft, kijken youtube filmpjes en surfen een beetje. Af en toe maken ze ook nog huiswerk, o.a. Rekentuin
Wat mag het systeem gaan kosten?
Denk zelf aan +/- Eur. 400,- voor de PC en daarnaast moet ik nog op zoek naar een nieuwe monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Niks, de oude laptop is dood.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb gekeken naar de AMD budget systeem uit de Desktop Best Buy Guide van maart 2018, inclusief alle reacties. Dit systeem lijkt mij wel geschikt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Alle hulp en suggesties zijn welkom. Wellicht is er tussen maart (datum van de BBG) en nu iets veranderd?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De dames spelen Minecraft, kijken youtube filmpjes en surfen een beetje. Af en toe maken ze ook nog huiswerk, o.a. Rekentuin
Wat mag het systeem gaan kosten?
Denk zelf aan +/- Eur. 400,- voor de PC en daarnaast moet ik nog op zoek naar een nieuwe monitor.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Niks, de oude laptop is dood.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb gekeken naar de AMD budget systeem uit de Desktop Best Buy Guide van maart 2018, inclusief alle reacties. Dit systeem lijkt mij wel geschikt.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 3 2200G Boxed | € 93,- | € 93,- |
1 | ASRock AB350M Pro4 | € 68,97 | € 68,97 |
1 | Cooler Master N200 Closed | € 40,89 | € 40,89 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2B3000C15 | € 107,95 | € 107,95 |
1 | be quiet! System Power 9 400W | € 40,47 | € 40,47 |
1 | Crucial MX500 2,5" 250GB | € 65,95 | € 65,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 417,23 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Alle hulp en suggesties zijn welkom. Wellicht is er tussen maart (datum van de BBG) en nu iets veranderd?