Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Na vooral te hebben gegamed op consoles wil ik overstappen op pc. Ik wil wel op een hogere resolutie spelen dan op de console, dus dat wordt dan 2560*1440. Ik ga vooral shooters spelen zoals Fortnite, de nieuwe Black Ops, maar ook andere games zoals GTA V. Een geschikte monitor heb ik al in mijn bezit https://tweakers.net/pric...9/dell-s2417dg-zwart.html.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is circa €1500.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb alleen de bovengenoemde monitor, dus neem ik behalve dat niks mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het systeem zelf natuurlijk en een toetsenbord en muis.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Qua videokaart wil ik een van Asus, omdat deze volgens mij tot de best presterende videokaarten behoren. Qua moederbord gaat mijn voorkeur ook uit voor een asus, mede door Asus Aurasync.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stil systeem zou erg tof zijn, mits dat met mijn budget mogelijk is.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet, omdat dit mijn eerste pc wordt.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil vooral een systeem dat aan mijn gestelde eisen voldoet; ook in de toekomst. Als het voor een goedkoper bedrag kan en met min of meer gelijke prestaties, dan zou ik dat ook van jullie willen horen.
Alvast bedankt voor jullie tijd!
Na vooral te hebben gegamed op consoles wil ik overstappen op pc. Ik wil wel op een hogere resolutie spelen dan op de console, dus dat wordt dan 2560*1440. Ik ga vooral shooters spelen zoals Fortnite, de nieuwe Black Ops, maar ook andere games zoals GTA V. Een geschikte monitor heb ik al in mijn bezit https://tweakers.net/pric...9/dell-s2417dg-zwart.html.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is circa €1500.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb alleen de bovengenoemde monitor, dus neem ik behalve dat niks mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het systeem zelf natuurlijk en een toetsenbord en muis.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Qua videokaart wil ik een van Asus, omdat deze volgens mij tot de best presterende videokaarten behoren. Qua moederbord gaat mijn voorkeur ook uit voor een asus, mede door Asus Aurasync.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stil systeem zou erg tof zijn, mits dat met mijn budget mogelijk is.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk niet, omdat dit mijn eerste pc wordt.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil vooral een systeem dat aan mijn gestelde eisen voldoet; ook in de toekomst. Als het voor een goedkoper bedrag kan en met min of meer gelijke prestaties, dan zou ik dat ook van jullie willen horen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 181,05 | € 181,05 |
| 1 | Asus ROG Strix B350-F Gaming | € 111,40 | € 111,40 |
| 1 | Asus ROG STRIX-GTX1080-8G-GAMING | € 618,- | € 618,- |
| 1 | Fractal Design Meshify C - Dark TG | € 81,51 | € 81,51 |
| 1 | G.Skill Trident Z RGB F4-3200C16D-16GTZR | € 194,50 | € 194,50 |
| 1 | Corsair RM550x Zwart | € 89,- | € 89,- |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 106,67 | € 106,67 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.382,13 | |
Alvast bedankt voor jullie tijd!