Toon posts:

[LG G3] Blijft hangen in optimaliseren apps

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• J333
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 27-06-2018
Beste mensen,

Na een upgrade die de telefoon aangaf genaamd "google patch", blijft nu al uren op hetzelfde scherm hangen.
De groene en blauwe kleur van het lampje blijven elkaar afwisselen. Alleen het scherm lijkt bevroren.
Geen enkele knop werkt, in download mode krijgen kan dus niet,
en hij verbind ook niet met laptop via kabel.

Is mijn telefoon nu vastgelopen? Ik heb geen idee wat ik nu moet doen... help!

bvd!!!

Gezien ik (nog) geen foto kan toevoegen volgt hier de tekst die het scherm aangeeft:

Android is aan het upgraden...

Optimaliseren van applicatie 155 van 180.
Dit kan langer duren afhankelijk van de apps.
Verwijder de batterij niet voordat het is afgerond.

[Voor 3% gewijzigd door J333 op 24-06-2018 17:04. Reden: extra info toegevoegd]

Beste antwoord (via J333 op 27-06-2018 04:36)

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 08:02

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@J333 dat is wel een onhandig probleem. Ik zou dan even een factory reset doen en mocht dat niet werken kun je de ROM nog proberen opnieuw te installeren.

Alle reacties

• rens-br

rens-br

@J333 welkom op Tweakers.

Zo te zien hangt je toestel bij het optimaliseren van de apps, na het updaten. Als de telefoon nu nog steeds daarmee bezig is. Zou je eens kunnen proberen om het toestel helemaal uit te zetten. Dit door het inhouden van je aan/uit-knop. Mocht dat niet werken haal de accu er dan maar eens uit en start het toestel opnieuw op.

• J333
Thnks voor de reactie.

Telefoon is nu aantal keer opnieuw opgestart en de upgrade is compleet.

Alleen wordt mijn simkaart niet meer herkend. Ook na sim eruit en erin doen wordt hij niet herkend...

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• rens-br

rens-br

@J333 dat is wel een onhandig probleem. Ik zou dan even een factory reset doen en mocht dat niet werken kun je de ROM nog proberen opnieuw te installeren.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• J333
@rens-br ben uren bezig geweest met backups maken en terug zetten...
Maar na factory reset werkt de telefoon weer zoals hij behoort te doen!

Super bedankt!

...with love and light...

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee