Mijn vraag
Ik heb na heel wat jaren niks te hebben gedaan met pc's me eigen weer eens gebouwd. Om te starten heb ik gewoon de best buy guide van mei 2018 aangehouden. Alles in elkaar gezet en de machine ging aan (met hdmi kabel in de gpu aangesloten) moest wat updates draaien waaronder voor me Lan drivers en dacht (SUPER DOM) laat me de bios updaten. Na de bios update reageert hij niet meer op me gpu. Op de interne video driver doet hij het gewoon.
Gpu gebruikt pcie aansluiting
Relevante software en hardware die ik gebruik
Machine is gelijk aan de best buy guide Mei 2018
Mobo: gigabyte b360m d3h
gpu: gigabyte geforce gtx 1060 windforce oc 6gb
cpu: I5 8500
ssd: samsung evo 860 500gb
psu: Seasonic Focus 450 Gold - Voeding
ram: G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB - DDR4
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Al uitgevonden dat de gpu geen beeld geeft krijg namelijk wel beeld met interne videokaart
-Geprobeerd mobo te downgraden maar geen succes
- Cmos gereset maar ook geen succes
- Gezocht naar dual bios setting maar of niet gevonden of niet gewenste resultaat
Heb nu echt al een dag lopen kloten machine tig keer aan en uit gezet gegoogled alsof het een tweede baan is maar ik kom er niet meer uit. Website van gigabyte zelf en gerelateerde zoekopdrachten geven weinig succes.
Edit
Nvidia driver software herkent geen gpu
fans van de gpu zelf draaien wel
Ik heb na heel wat jaren niks te hebben gedaan met pc's me eigen weer eens gebouwd. Om te starten heb ik gewoon de best buy guide van mei 2018 aangehouden. Alles in elkaar gezet en de machine ging aan (met hdmi kabel in de gpu aangesloten) moest wat updates draaien waaronder voor me Lan drivers en dacht (SUPER DOM) laat me de bios updaten. Na de bios update reageert hij niet meer op me gpu. Op de interne video driver doet hij het gewoon.
Gpu gebruikt pcie aansluiting
Relevante software en hardware die ik gebruik
Machine is gelijk aan de best buy guide Mei 2018
Mobo: gigabyte b360m d3h
gpu: gigabyte geforce gtx 1060 windforce oc 6gb
cpu: I5 8500
ssd: samsung evo 860 500gb
psu: Seasonic Focus 450 Gold - Voeding
ram: G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB - DDR4
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Al uitgevonden dat de gpu geen beeld geeft krijg namelijk wel beeld met interne videokaart
-Geprobeerd mobo te downgraden maar geen succes
- Cmos gereset maar ook geen succes
- Gezocht naar dual bios setting maar of niet gevonden of niet gewenste resultaat
Heb nu echt al een dag lopen kloten machine tig keer aan en uit gezet gegoogled alsof het een tweede baan is maar ik kom er niet meer uit. Website van gigabyte zelf en gerelateerde zoekopdrachten geven weinig succes.
Edit
Nvidia driver software herkent geen gpu
fans van de gpu zelf draaien wel
[ Voor 3% gewijzigd door JimmyJulian op 24-06-2018 15:33 ]