4g router of toch vaste lijn

Pagina: 1
Acties:

• jellevictoor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-11-2025
Ik ben aan het verbouwen in België en het huis heeft nu geen telefoon, noch coax aansluiting.
ik heb proximus gecontacteerd voor een telefoon aansluiting en dit is geen optie van hun kant uit.
Telenet wil wel graag komen aansluiten, ik heb hier een offerte, dit komt op 610 euro.

Ik heb wel een probleem met telenet, mits die nog steeds de enige zijn die via het kabelnetwerk leveren en dus ook een volledige monopolie hebben op de prijs en het aanbod.

Ik heb ontdekt dat orange nu als enige een 4g abonnement aanbied. Ik ben hier wel voor gewonnen, want ik heb goeie dekking en orange is niet enige die dit zal aanbieden, de markt zal wel groter worden de komende jaren.

Nu is mijn vraag de volgende
- is het reeds de moeite om te investeren in een 4g home network of staat de technologie nog niet ver genoeg?
- koop ik zelf een 4g modem en kies ik zelf mijn router of neem ik de oplossing van orange. Is deze technologie standaard? ik zou vermoeden van wel, mits alle smartphones zo werken, maar vraag het toch graag even na.

• Gitano
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-01 22:03
Even snel gekeken op orange.be naar wat jij aangeeft.

Flybox 39,- eenmalig en daarnaast 20,- per maand voor 100gb + 50gb avond/weekend ofzoiets.
Daar doelde je op toch neem ik aan ?

Daarmee heb je alleen een internet verbinding, ik zie er niks over staan dat je er ook nog telefonie over kan doen. ( dat kom ik alleen tegen bij de ‘vaste’ aansluitingen. Daarnaast wil je ook tv ? Gaat ook niet via deze 4g (tja niet via orange). Valt wel iets met iptv te regelen denk ik, maar dan ga je snel door je data heen zijn en het einde van de maand niet halen.

Ben zelf nederlander dus niet zo heel erg op de hoogte van de belgische markt en wat er nog meer mogenlijk is.

• jellevictoor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-11-2025
Bedankt voor je antwoord. Ik was inderdaad niet zo duidelijk.
Telenet biedt nog digitale tv aan, deze optie wil ik inleveren. Vaste telefoon spreek ik zelfs niet over.

ik bedoel inderdaad dat orange abonnement.