Ik wil een simpel pc tje bouwen voor mijn vader. Er wordt alleen internet en filmpjes/fotos op bekeken en internetbankieren dat soort dingen.
Hij wil een kastje, is hij zo gewend (want er staat nu een oude HP te brommen die 5 keer per dag een blauw scherm geeft), maar dat hoeft niet zo groot te zijn.
Al met al leek mij de budget bbg van mei wel wat. Maar daar zit geen wifi op het bord, op zich zou dat makkelijk kunnen zijn, dan kan er een kabeltje minder.
Het kastje is mooi, maar de reviews ervan zijn niet denderend. Heeft iemand dat kastje en is er wel tevreden over?
Budget mag wel naar 400 euro als dat echt wat toevoegt, maar energiezuinig (en dus koel) heeft wel voorkeur.
Hij wil een kastje, is hij zo gewend (want er staat nu een oude HP te brommen die 5 keer per dag een blauw scherm geeft), maar dat hoeft niet zo groot te zijn.
Al met al leek mij de budget bbg van mei wel wat. Maar daar zit geen wifi op het bord, op zich zou dat makkelijk kunnen zijn, dan kan er een kabeltje minder.
Het kastje is mooi, maar de reviews ervan zijn niet denderend. Heeft iemand dat kastje en is er wel tevreden over?
Budget mag wel naar 400 euro als dat echt wat toevoegt, maar energiezuinig (en dus koel) heeft wel voorkeur.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Pentium G5400 Boxed | € 63,50 | € 63,50 |
| 1 | ASRock H310M-HDV | € 59,- | € 59,- |
| 1 | Sharkoon CA-M Zwart | € 46,04 | € 46,04 |
| 1 | Crucial CT8G4DFS824A | € 78,- | € 78,- |
| 1 | be quiet! Pure Power 10 400W | € 49,87 | € 49,87 |
| 1 | Kingston A400 120GB | € 31,02 | € 31,02 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 327,43 | |