Crappy en brainloos welkomstcadeau

Pagina: 1
Acties:
  • 8.516 views

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Hoi,

Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/ext/i/2001554979.jpeg

https://tweakers.net/abon...ign=abbohanddoekzonnebril

Ik vind een zonnebril en strandlaken nou niet echt geweldige welkomstcadeau's ;( Ik weet niet hoor maar dat past misschien beter bij een of ander tienermagazine.

Ik weet niet wie dit bedacht heeft, maar het lijkt van een persoon die al 10 jaar in het algemene tijdschriftenland zit. Ik hoef absoluut geen duur welkomstcadeau, maar iets creatievers mag wel bij onze doelgroep.

[ Voor 25% gewijzigd door CyberMania op 24-06-2018 09:23 ]

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Okee, en nu? Best een beetje ondankbaar.

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Wat ondankbaar....
Zo’n abbo neem je voor de extra features die je krijgt op de site en natuurlijk om Tweakers te steunen.

Dat jij gaat zeuren over de kwaliteit van het welkomskado gaat natuurlijk helemaal nergens over.
Laat staan de manier hoe je het verwoord... niet erg volwassen.

[ Voor 14% gewijzigd door Wootism op 24-06-2018 09:31 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Laatst online: 22-04 16:04

rg-mohwa

Phoe Hé

Moby schreef op zondag 24 juni 2018 @ 09:24:
Okee, en nu? Best een beetje ondankbaar.
Volgende mij maakt t niet heel veel uit wat je weggeeft, er zijn altijd mensen die er niet blij Mee zijn.

Dm me maar , je zou mij erg blij maken met die handoek

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bartosy
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 05:49
misschien ben ik een beetje apart maar vind die handdoek echt super gaaf..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CurtPoindexter
  • Registratie: Februari 2017
  • Niet online
Nou roept u maar dan. Iets origineels en creatiefs graag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik denk dat een leatherman-achtige tool prima haalbaar is voor het zelfde budget, en de doelgroep een stuk meer aanspreekt.
Ik verwacht echter zelf dat de reden voor de huidige cadeau's ook deels marketingtechnisch is; men hoopt dat je met je t.net handdoek gaat lopen zwaaien op het strand terwijl je je t.net zonnebril op hebt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

@TommyboyNL net of iedereen hier op een zakmes zit te wachten. Denk dat Tweakers het niveau van "nerds" wel een klein beetje ontgroeid is en nu wat breder publiek aanspreekt. (Of dat een positief iets is laat ik in het midden, maar vroeger was het forum stukken boeiender)

Default blanke hetero

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CyberMania
Ebayzo schreef op zondag 24 juni 2018 @ 10:25:
@TommyboyNL net of iedereen hier op een zakmes zit te wachten. Denk dat Tweakers het niveau van "nerds" wel een klein beetje ontgroeid is en nu wat breder publiek aanspreekt. (Of dat een positief iets is laat ik in het midden, maar vroeger was het forum stukken boeiender)
Klopt, maar iets creatievers dan saai een zonnebril + strandlaken 8)7 mag ook wel op een site als dit vind ik. Het is hier geen standaard autoweek of Tina magazijn toch.

[ Voor 6% gewijzigd door CyberMania op 24-06-2018 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

CyberMania schreef op zondag 24 juni 2018 @ 10:26:
[...]

Klopt, maar iets creatievers dan saai een zonnebril + strandlaken 8)7 mag ook wel op een site als dit vind ik. Het is hier geen standaard autoweek of Tina magazijn toch.
Voorbeelden? In dezelfde prijsklasse (< €5 waarschijnlijk)

Default blanke hetero

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyberMania
Ebayzo schreef op zondag 24 juni 2018 @ 10:29:
[...]
Voorbeelden? In dezelfde prijsklasse (< €5 waarschijnlijk)
https://thecooleststuffever.com/under-five-dollars

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:33
Doneren aan een goed doel zou een optie zijn..

Ik vind dat hij wel een punt heeft. Persoonlijk vind ik dat je over alle facetten moet nadenken. Ook de kleinste dingen zoals het weggeven van een cadeau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:10
Persoonlijk vind ik de Tweakers merch wel leuk (heb zelf de sokken, 2 bierpullen, nog wat stickers en bierviltjes) en zou ook wel zo'n strandlaken willen hebben. En dit is denk ik iets wat gemiddeld gezien de meeste mensen kunnen waarderen, het is toch wel een breed publiek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stravincy
  • Registratie: April 2010
  • Niet online
CyberMania schreef op zondag 24 juni 2018 @ 09:21:
Hoi,

[afbeelding]

Ik vind een zonnebril en strandlaken nou niet echt geweldige welkomstcadeau's ;( Ik weet niet hoor maar dat past misschien beter bij een of ander tienermagazine.

Ik weet niet wie dit bedacht heeft, maar het lijkt van een persoon die al 10 jaar in het algemene tijdschriftenland zit. Ik hoef absoluut geen duur welkomstcadeau, maar iets creatievers mag wel bij onze doelgroep.
Stuur mij de zonnebril maar op hoor! Wil hem graag van je hebben.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:14
Dit is helemaal troep.. Dit zou bij mij meteen in de prullenbak belanden.. wat moet je hier nou weer mee?

Dan is een handdoek wel iets functioneler.. zij hem niet gaan gebruiken maar je kan hem dan op zijn minst nog als poetsdoek gaan gebruiken! :p

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• shejaidon
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-09-2023
Ik ben eigenlijk best wel jaloers. Heb zelf het stopcontact met usb poorten gekregen. Vindt zo'n strandlaken best gaaf.

Was persoonlijk al blij dat ik wat kreeg. Uiteindelijk is je abbo meer een gift en sponsoring naar mijn mening.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Opzicht kan ik de post van TS wel begrijpen, het is niet echt een cadeau voor een Tweaker; al zullen er altijd zijn die de zon opzoeken. :9

Zou het leuk vinden als je een kleine/goedkope rPi variant zou krijgen en zijn voor T.net prima betaalbaar/goedkoop als je deze in meerdere besteld. Gewoon een leuke (kleine) gadget. :)
Dit past in mijn ogen ook beter bij Tweakers i.p.v. een handdoek en zonnebril.

Is dit trouwens bij het Elite abo.? Want voor die prijs krijg je bij veel tijdschriften al een leuker cadeau en gericht op de doelgroep. Maargoed, daarom heb ik ook geen Elite genomen. ;)

[ Voor 31% gewijzigd door HollowGamer op 24-06-2018 11:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankHe
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20:23
Als je in het najaar abonnee wordt krijg je dan ook een zonnebril en een strandlaken? :+
Vond de USB-WCD een leuk cadeau.

[ Voor 16% gewijzigd door FrankHe op 24-06-2018 11:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

FrankHe schreef op zondag 24 juni 2018 @ 11:49:
Als je in het najaar abonnee wordt krijg je dan ook een zonnebril en een strandlaken? :+
Handschoenen en een skibril

39

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-04 09:05
Die handdoek lijkt me wel OK overigens, maar die zonnebril wil je niet gezien mee worden toch? :D

Ik heb een tweakers bierglas! Die vind ik heel tof en gebruik ik heel veel. Ik wil er graag nog 1tje, want af en toe moet-ie ook even in de vaatwasser en dan moet ik een "normaal" glas pakken :(

[ Voor 28% gewijzigd door Gamebuster op 24-06-2018 11:55 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
FrankHe schreef op zondag 24 juni 2018 @ 11:49:
Dat vond ik ook wel een beter ,op tweakers gericht, cadeau.
al is dat vast duurder dan een zonnebril en handdoek..

-aanvulling-

Zelf wil ik ook al langer best een abo afsluiten maar wacht op iets dat meer tweakers waardig is, een handdoek en zonnebril belanden bij mij "in de kliko" (zullen ze niet echt belanden, maar gebruiken zal ik het niet)
Een mok had al meer kans gebruikt te gaan worden, maar daar heb ik er ook al zat van..

[ Voor 31% gewijzigd door mschol op 24-06-2018 12:15 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Mickey77
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:09

Mickey77

Allround ICT-er

Waarom de ontvanger niet online de keuze geven?
1. bril en strandlaken
2. een kortings/tegoedbon voor iets duurders en nerdy's
3. goed doel

De een die vind een plastic zonnebril leuk, de ander vind het verspilling. Geef de ontvanger dan de keus.

Het is ook niet duurzaam, een goedkope zonnebril. Als je zo'n plastic ding geeft aan iemand die hem gebruikt: daar kun je over discussieren maar okee. Maar iets plastic sturen naar iemand die het weg gooit dat past toch ook niet bij tweakers?

Er zijn hier zoveel duurzame topics op het forum en duurzaamheid is voo mij wel onderdeel van de tweakers ervaring alhier. Just my 2cnts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 221425

Gamebuster schreef op zondag 24 juni 2018 @ 11:53:
Ik heb een tweakers bierglas! Die vind ik heel tof en gebruik ik heel veel. Ik wil er graag nog 1tje, want af en toe moet-ie ook even in de vaatwasser en dan moet ik een "normaal" glas pakken :(
Bierglas in de vaatwasser?! Doe maar niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-04 16:46

OmeJoyo

This is me

Hoi,

[afbeelding]

Stuur je mij de handdoek! Die zit nog niet in mijn collectie namelijk. Tweakers wil gewoon dat we eens buitenkomen omdat we anders te veel achter de computer zitten.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-04 09:05
Anoniem: 221425 schreef op zondag 24 juni 2018 @ 15:00:
[...]

Bierglas in de vaatwasser?! Doe maar niet!
Je onderschat hoe lui ik ben :+ Overigens drink ik er zelden daadwerkelijk bier in... er zit vooral spa rood en thee in

[ Voor 14% gewijzigd door Gamebuster op 24-06-2018 16:01 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Hoi,

[afbeelding]

Wat een breinloze opmerking. Het zijn juist leuke welkomstcadeaus voor deze tijd van het jaar.
Of het je liever een koffiemok of een Tweakers muismatje ?

[ Voor 92% gewijzigd door Hackus op 24-06-2018 20:12 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-04 18:19
Doe mij het strandlaken maar! :D

My favorite programming language is solder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-04 12:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Gamebuster schreef op zondag 24 juni 2018 @ 11:53:
Die handdoek lijkt me wel OK overigens, maar die zonnebril wil je niet gezien mee worden toch? :D
Ik gebruik 'm zelf in de auto als de zon erg fel schijnt en mijn "gewone" zonnebril nog te veel licht doorlaat.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
Ik ben het wel met TS eens. Als Tweakers toch geld wil besteden aan cadeau's, dan is, wat ik kreeg bij mijn lidmaatschap toch wel wat zinvoller, namelijk een cadeaubon van bol.com.
Niet erg creatief, maar wel iets waar iedereen wat aan heeft en naar eigen inzicht kan besteden.

Die merchandise artikelen zijn toch vooral iets voor verzamelaars of heel fanatieke Tweakers. Ik zelf vind het prullaria.

Soms ben ik bijna gelukkig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankHe
Mickey77 schreef op zondag 24 juni 2018 @ 11:56:
Waarom de ontvanger niet online de keuze geven?
1. bril en strandlaken
2. een kortings/tegoedbon voor iets duurders en nerdy's
3. goed doel

De een die vind een plastic zonnebril leuk, de ander vind het verspilling. Geef de ontvanger dan de keus.

Het is ook niet duurzaam, een goedkope zonnebril. Als je zo'n plastic ding geeft aan iemand die hem gebruikt: daar kun je over discussieren maar okee. Maar iets plastic sturen naar iemand die het weg gooit dat past toch ook niet bij tweakers?

Er zijn hier zoveel duurzame topics op het forum en duurzaamheid is voo mij wel onderdeel van de tweakers ervaring alhier. Just my 2cnts.
En dan de keuze uit drie goede doelen. Dan denk ik aan iets met Sinterklaas stichting zodat ieder kind een cadeau kan ontvangen, iets voor het bevorderen van technologieonderwijs voor tieners en iets met computers voor ouderen wellicht?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online

Mrjraider

Iets met een gegeven paard in de bek kijken..... het is een cadeau? Gaan we serieus mopperen om een cadeautje?

OFFLINE enkele berichten geedit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 372172

Als je een paar weken geleden een Elite abo had genomen dan had je wel een mooi geschenk gekregen :)

plan: Word nu Elite-abonnee en ontvang een uniek Tweakers-toetsenbord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaD_co
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-04 10:39
Het gaat tweakers natuurlijk er ook om dat ze iets geven wat veel buiten gezien wordt.
Dat je met je tweakers logo op het strand ligt , of mee rondloopt op je zonnebril.

Dit is natuurlijk ook weer gratis reclame.

Een bol.com bril o.i.d. zal geen extra bekendheid opleveren, net zoals de meeste gadgets die door de tweakers vooral thuis gebruikt zullen worden.

ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hij is nog niet voorbij gekomen maar ehm... First World Problems?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23-04 18:04

TheBorg

Resistance is futile.

Mrjraider schreef op zondag 24 juni 2018 @ 17:35:
Iets met een gegeven paard in de bek kijken.....
Sinterklaas heeft het betaald? Natuurlijk niet. Je betaald er (indirect) zelf voor.

Maak gewoon het abonnement goedkoper en verkoop de merchandising online waarbij er voor een x percentage de site wordt gesponsord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online

Mrjraider

TheBorg schreef op zondag 24 juni 2018 @ 20:01:
[...]

Sinterklaas heeft het betaald? Natuurlijk niet. Je betaald er (indirect) zelf voor.

Maak gewoon het abonnement goedkoper en verkoop de merchandising online waarbij er voor een x percentage de site wordt gesponsord.
Dat over merchandise word al even geroepen cq. gevraagd. Er was een topic over van een tijdje terug en daar werd gezegd dat dit niet werd gedaan omdat.......... reden staat in het topic..

OFFLINE enkele berichten geedit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J27
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:22

J27

Nouja, zolang de zonnebril UV bescherming biedt doet Tweakers het iig beter dan T-mobile: https://www.reddit.com/r/...ile_free_sunglasses_dont/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:28

Blokker_1999

Full steam ahead

Nu, als het je echt dwarszit, heb hier nog wel ergens ongebruikte tweakers kousen liggen die ik wil ruilen.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• the___butcher
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01:56
Nu, als het je echt dwarszit, heb hier nog wel ergens ongebruikte tweakers kousen liggen die ik wil ruilen.
Tweakers.netkousen? :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• RobIII
  • Laatst online: 18:10

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

NMe schreef op zondag 24 juni 2018 @ 16:10:
[...]

Ik gebruik 'm zelf in de auto als de zon erg fel schijnt en mijn "gewone" zonnebril nog te veel licht doorlaat.
Ja maar om dan een Tweakers handdoek over je kop te trekken... :+

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Gamebuster schreef op zondag 24 juni 2018 @ 16:00:
[...]

Je onderschat hoe lui ik ben :+ Overigens drink ik er zelden daadwerkelijk bier in... er zit vooral spa rood en thee in
Precies: bier zit al in glas, dus waarom vaat veroorzaken? :+

OT
Tja, je krijgt iets. En net als met andere kado's ben je er blij mee. Of niet.
In het laatste geval: doneer het aan de kringloopwinkel, doe je er toch nog iets nuttigs mee.
Of wacht tot een van de sympathieke Tweakers weer een actie start om iets te steunen en doneer het daar aan.
Of gooi het op V&A.

Om te gaan klagen over iets wat je kado hebt gekregen... ja, inderdaad: first world problems! :)

[ Voor 40% gewijzigd door Pietervs op 25-06-2018 01:23 ]

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mickey77
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:09

Mickey77

Allround ICT-er

sypie schreef op zondag 24 juni 2018 @ 19:53:
Hij is nog niet voorbij gekomen maar ehm... First World Problems?
Ik vind het ook een first world problem, maar heb mogelijk een iets andere invalshoek. Ik denk dat velen zullen zeggen dat het een luxe probleem is en dat je niet moet zeuren over een gratis kado. Maar ik denk dat je nonchalance over de hoeveelheid plastic die onnodig wordt gemaakt ook een first world problem kunt noemen.

Ik wil er geen discussie van maken, maar alleen aanvullen dat er dus twee manieren zijn waarom je dit een first world problem kunt noemen. Ik doe zoveel mogelijk aan recycling en erger mij over alle afval die ik in de natuur zie. Iets in een afvalbak gooien is natuurlijk iets anders dan het in de natuur gooien, maar beter nog zou zijn als afval nooit geproduceerd zou zijn. Daar kan iedereen aan meewerken, ook tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:47

MsG

Forumzwerver

J27 schreef op zondag 24 juni 2018 @ 20:03:
Nouja, zolang de zonnebril UV bescherming biedt doet Tweakers het iig beter dan T-mobile: https://www.reddit.com/r/...ile_free_sunglasses_dont/
Voor dat dat weer eeuwig foutief rondgaat, zoals heel gebruikelijk in dit tijdperk. Het was een foutje van de medewerker. De brillen waren gewoon UV-werend: https://mobile.twitter.co...tatus/1009918789163446272

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Ik had serieus niet verwacht dat dit topic het zo lang vol zou houden....Gezien het strenge regime op Tweakers had ik niet opgekeken van een:
“Niet zo ondankbaar, dan geef je de handdoek en de zonnebril maar weg. Slotje!”

[ Voor 0% gewijzigd door Wootism op 25-06-2018 17:56 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-04 12:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Wootism schreef op maandag 25 juni 2018 @ 17:40:
Ik had serieus niet veracht dat dit topic het zo lang vol zou houden....Gezien het strenge regime op Tweakers had ik niet opgekeken van een:
Sorry? Mits op normale toon verwoord zijn we hier echt niet vies van feedback. We hebben zelfs meerdere fora specifiek daarop gericht in Tweakers Feedback en we hebben zelfs in veel techfora een eigen feedbacktopic...

@Ginz, kun/wil jij hier nog iets over zeggen?

[ Voor 4% gewijzigd door NMe op 25-06-2018 17:44 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobIII

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Wootism schreef op maandag 25 juni 2018 @ 17:40:
Ik had serieus niet veracht dat dit topic het zo lang vol zou houden....Gezien het strenge regime op Tweakers had ik niet opgekeken van een:
Are you kidding me? Als er érgens iets tot in-den-treure besproken, bekritiseerd etc. kan worden is 't hier wel. We hebben feedback topics, complete fora gewijd aan feedback, een doktersteam voor als je 't niet eens bent met crew (of andere gebruikers) en ga zo maar door. Dus die opmerking slaat wer-ke-lijk waar als een tang op een varken. :') Ik had toch wel verwacht van iemand die hier sinds 2004 rondhangt dat dat bekend was.

Edit: en voor de tweede keer vandaag is NMe me te vlug af :+

[ Voor 9% gewijzigd door RobIII op 25-06-2018 17:45 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Gezien jullie reacties lijkt mijn comment harder binnen te komen dan iemand die een gift vanuit Tweakers omschrijft als ‘crappy’, ‘brainloos’ en iets voor een tienermagazine.

Top mannen!

[ Voor 6% gewijzigd door Wootism op 25-06-2018 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Wootism schreef op maandag 25 juni 2018 @ 17:46:
Gezien jullie reacties lijkt mijn comment harder binnen te komen dan iemand die een gift vanuit Tweakers omschrijft als ‘crappy’, ‘brainloos’ en iets voor een tienermagazine.

Top mannen!
Omdat dat laatste subjectief is en wat jij beweert is objectief klinkklare onzin :>

Daarnaast: je kunt wel lekker schoppen achter je toetsenbordje maar wat je even lijkt te vergeten met dergelijke reacties is dat je 't hier tegen vrijwilligers hebt die hun ziel en zaligheid hier in steken. En dan komt (beiden overigens, de aanleiding van 't topic alswel jouw "streng regime" opmerking) heus wel binnen ondanks dat de meesten onder ons door de jaren heen een behoorlijk dikke huid hebben gekweekt. Dus was je handen niet in onschuld, own up like a man en zeg gewoon "sorry, ik dacht even niet goed na voordat ik deze uitspraak deed". Daar krijg je pas respect mee. Top man! d:)b

[ Voor 43% gewijzigd door RobIII op 25-06-2018 17:58 . Reden: Typo's ]

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

RobIII schreef op maandag 25 juni 2018 @ 17:51:
[...]

Omdat dat laatste subjectief is en wat jij beweert is objectief klinkklare onzin :>
Prima, dan was het waarschijnlijk een verkeerde inschatting van mijn kant. Excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ik vind de woorden Slecht en Verstandsloos ook wel 'hard' grof. Dat kan ook wel anders omschreven worden toch ? Dan (zelf)klagen over het niveau van 10 jarigen en dit als TT verzinnen.

[ Voor 3% gewijzigd door Hackus op 25-06-2018 17:57 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

Wootism schreef op maandag 25 juni 2018 @ 17:56:
[...]

Prima, dan was het waarschijnlijk een verkeerde inschatting van mijn kant. Excuses.
Dat dus. d:)b en zand erover _O_

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Mrjraider schreef op zondag 24 juni 2018 @ 20:03:
[...]

Dat over merchandise word al even geroepen cq. gevraagd. Er was een topic over van een tijdje terug en daar werd gezegd dat dit niet werd gedaan omdat.(droog) reden staat in het topic..
Dat over merchandise word al even geroepen cq. gevraagd. Dan mag er weleens naar geluisterd worden, en kan dan als investering gezien worden, in de community. Zonder community, blijf er namelijk weinig over! Al die productreviews, reacties en topics komen ook zomaar uit de lucht vallen, waarbij er geen tijd is ingestoken. |:(

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-04 12:06

Ginz

Trek Superfly 5 powered

NMe schreef op maandag 25 juni 2018 @ 17:42:
[...]

@Ginz, kun/wil jij hier nog iets over zeggen?
Mjah, wat moet ik hier over zeggen?

@CyberMania is er niet blij mee, maar zoals je kan zien, zijn er heel veel andere die die handdoek graag willen hebben. Wij kunnen niet iedereen blij maken en het is niet altijd makkelijk om iets te kiezen.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CyberMania
'Fantasieloos' was wellicht wat deftiger geweest, ik zal er volgende keer op letten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:28
Ginz schreef op maandag 25 juni 2018 @ 22:27:
[...]

@CyberMania is er niet blij mee, maar zoals je kan zien, zijn er heel veel andere die die handdoek graag willen hebben. Wij kunnen niet iedereen blij maken en het is niet altijd makkelijk om iets te kiezen.
Dit dus.
Ik zou de handdoek ook leuk vinden, de bril zou ik niet mee lopen (ik heb er overigens ook een tweakers zonnebril in de kast liggen die ik ook nog nooit op heb gehad).

Uiteindelijk is het nooit voor iedereen goed. Daarbij komt het is maar een kadootje. Toen ik lid werd was er geen welkomstgeschenk voor zover ik weet. En daar heb ik ook geen abo voor afgesloten eerlijk gezegd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:13

Qwerty-273

Meukposter

Zo'n strandlaken / handdoek zou ik anders best willen hebben hoor :)

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-04 00:17
CurtPoindexter schreef op zondag 24 juni 2018 @ 09:39:
Nou roept u maar dan. Iets origineels en creatiefs graag.
Tweakers schroevendraaier met bitjes om PC's te kunnen assembleren :9

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:29
Sir_Hendro schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 10:37:
[...]

Ik zie de claims al binnenstromen :o

PVO

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CurtPoindexter
  • Registratie: Februari 2017
  • Niet online
Sir_Hendro schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 10:37:
[...]

Schroevendraaier als cadeau en elk jaar een bitje. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryanirin
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Zo'n handdoek is toch tof? Gelijk een aanspreekpunt als je een medetweaker op het strand ziet liggen :)
Niet dat ik daar ooit komt, natuurlijk..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:22
Tbh, zelf ook een tijdje als TS gedacht (niet over Tweakers maar andere organisaties met dito cadeaus). Ik merk wel dat ik zelf steeds meer richting praktische dingen ga ipv 'grappige dingen'. Geef mij maar een paraplu, strandlaken, Tweakers boodschappentas oid. Die gebruik ik nog wel eens i.p.v. hebbedingetjes die je ontvangt en daarna een la mikt en nooit meer ziet.

Ik ben wel voor de optie 'doneer mijn cadeau aan een goed doel d:)b '.

[ Voor 9% gewijzigd door Nat-Water op 26-06-2018 11:17 ]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankHe
CurtPoindexter schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 11:05:
[...]

Schroevendraaier als cadeau en elk jaar een bitje. :+
Tof idee, bitjes over de post versturen :+
Nat-Water schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 11:13:
Tbh, zelf ook een tijdje als TS gedacht (niet over Tweakers maar andere organisaties met dito cadeaus). Ik merk wel dat ik zelf steeds meer richting praktische dingen ga ipv 'grappige dingen'. Geef mij maar een paraplu, strandlaken, Tweakers boodschappentas oid. Die gebruik ik nog wel eens i.p.v. hebbedingetjes die je ontvangt en daarna een la mikt en nooit meer ziet.

Ik wil een boodschappentas voor online shoppen :+

Sorry, kon het niet laten...

[ Voor 59% gewijzigd door FrankHe op 26-06-2018 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania

Deze winter: T.net kerstsjaal en wintermuts of wanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Inderdaad, ik vind zoiets best nuttig. Zonnebril dan, die moet op sterkte, maar een strandlaken is wel leuk. Heb je als Tweaker ook een reden om naar buiten te gaan :+
Beter nog, over het zand! Zand over het strandlaken lijkt me niet gewenst.

[ Voor 14% gewijzigd door Stoelpoot op 28-06-2018 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankHe
CyberMania schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 11:19:
[...]

Deze winter: T.net kerstsjaal en wintermuts of wanten.
Tweakers.net weet van wanten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik was het T.net magazine helemaal vergeten (gecombineerd met HW.info)! Dit is zeker een leuke actie als je Elite-abo bent/wordt. :)
Het magazine kost los €29,50 per jaar, en die krijg je nu dus als het ware erbij.

Misschien zou een keuze hierin gemaakt kunnen worden, maar geef mij liever iets leuks te lezen dan een gadget die ik waarschijnlijk één jaar later niet meer gebruik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:22

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Wat een ondankbaar gezeur. Zeg dan niks en geef het aan je nichtje ofzo!

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:39

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ginz schreef op maandag 25 juni 2018 @ 22:27:
[...]

Ik denk dat hiermee alles vanuit de crew wel gezegd is.

Ik sluit het topic.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.