Toon posts:

p3/500/100mhz.HOEVER??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoever kan ik mijn FSB maximaal opschroeven.
Ik heb een asus p3bf mobo met 384mb 133ssdram met een pIII PROC.van de eerste serie.Momenteel staat de FSB OP 115 met 2,1 volt.Hij kan op 120 met 2.4 volt dan start hij normaal op maar bij 1 op de 5 keer gaat mijn monitor instellingen naar 400x600 en moet ik hem resseten om het bijtestellen.Als ik de fsb op 124 zet start hij normaal op maar na het opstarten krijg ik geen icoontjes op mijn bureaublad en krijg daarna de melding dat er enkelle registers beschadigd zijn en dat hij opnieuw op gaat starten en de registers dan terug geplaatst worden.Wie heeft hier een oplossing voor of moet ik tevreden zijn met een FSB van 115 is dat het maximale.

Verwijderd

Die van mijn ma loopt op 600.

Kan mieschien nog wel verder.

Verwijderd

Kun je apart de Vio spanning instellen? Normaal is dat 3,3 Volt maar vaak zie je ook hogere waarden staan.

Een van je PCI kan ook een probleem geven, trek alles wat je niet direct nodig hebt eens uit je systeem. Dus allen het hoognodige erin laten zitten en kijk of het dan wel netjes werkt.

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 25-05 17:40

Stoffel

Engineering the impossible

Op dinsdag 17 juli 2001 13:35 schreef silures het volgende:
Hoever kan ik mijn FSB maximaal opschroeven.
Ik heb een asus p3bf mobo met 384mb 133ssdram met een pIII PROC.van de eerste serie.Momenteel staat de FSB OP 115 met 2,1 volt.Hij kan op 120 met 2.4 volt dan start hij normaal op maar bij 1 op de 5 keer gaat mijn monitor instellingen naar 400x600 en moet ik hem resseten om het bijtestellen.Als ik de fsb op 124 zet start hij normaal op maar na het opstarten krijg ik geen icoontjes op mijn bureaublad en krijg daarna de melding dat er enkelle registers beschadigd zijn en dat hij opnieuw op gaat starten en de registers dan terug geplaatst worden.Wie heeft hier een oplossing voor of moet ik tevreden zijn met een FSB van 115 is dat het maximale.
640x480 hoop ik toch voor je... :)

Verwijderd

Abit BE6 met P3 500 loopt op 620 (waterkoeling). Als het water <15 graden is krijg ik hem op 667.
VCore =2.05

Met luchtkoeling haalde ik 600

• kosz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:05
Heb een P3B-F met een 550E@733 gehad. Het was ook nog wel mogelijk om op 770 te draaien, maar dat was wel afhankelijk van de omgevingstemp. met het warme weer toch echt terug naar 733 (5.5x133) dan bleef het netjes stabiel.
Kast vol koelers en een Tennmax P3STF erop.
Pagina: 1