Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

game pc 675 euro

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• bartje680
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 23-03-2021
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games spelen zoals Fortnite , GTA V, Black ops 3.

Wat mag het systeem gaan kosten?
maximaal 700 euro

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
headset, toetsenbord, muis, monitor.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet te luidt en een goede temperatuur blijven

Wat verwacht je van ons?
dat jullie kunnen helpen met de juiste componenten te vinden, voor de games die ik wil gaan spelen binnen mijn budget.

[ Voor 28% gewijzigd door bartje680 op 23-06-2018 17:52 ]

Alle reacties

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

GTA V is een (zware game) net welk beeldscherm je nu hebt en wat je eisen zijn zal afhangen van de spelkwaliteit.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• peize9
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08:36
Welkom op het forum. Er zijn een aantal regels waar je aan moet voldoen, onder andere moet je wat eigen input geven in de vorm van een eigen build. Lees eerst DAA beleid nog even door. Als je niets weet samen te stellen kan je de best buy guide voor inspiratie gebruiken.

[ Voor 14% gewijzigd door peize9 op 23-06-2018 21:51 ]

Two possibilities exist: either we are alone in the Universe or we are not. Both are equally terrifying. ― Arthur C. Clarke

• MatsLikeABoss
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-11 14:36
Op welke settings wil je de game spelen? Welke resolutie is je monitor? Voor 700 euro denk ik niet dat max settings op GTA V realistisch. Mits je natuurlijk tweedehands onderdelen koopt. Je hebt de overclock vraag overgeslagen dus denk ik dat je dat niet wilt doen. Ga in het vervolg zelf een beetje onderzoek doen en kom met een lijstje ;).