Goedendag,
Er verscheen laatst een bericht dat dolby De licentieovereenkomst aan zal gaan passen. Dit kan evt mijn receiver beïnvloeden (nieuws: 'Dolby laat eigen audiosignalen enkel nog verwerken door Dolby Surrou...
Nu merk ik dat mijn receiver wat bugs heeft (gaat soms spontaan aan en daarna weer uit) en zo valt af en toe het beeld weg op de ps4 (gebeurd niet wanneer de receiver uit staat en het beeld enz alleen doorgeeft)
Nu twijfel ik of ik deze update veilig kan uitvoeren zonder het gedoe van dolby erbij (zoals in artikel beschreven staat)
Aan de update log staat niks over verdwijnen van functies.
Update log
Er verscheen laatst een bericht dat dolby De licentieovereenkomst aan zal gaan passen. Dit kan evt mijn receiver beïnvloeden (nieuws: 'Dolby laat eigen audiosignalen enkel nog verwerken door Dolby Surrou...
Nu merk ik dat mijn receiver wat bugs heeft (gaat soms spontaan aan en daarna weer uit) en zo valt af en toe het beeld weg op de ps4 (gebeurd niet wanneer de receiver uit staat en het beeld enz alleen doorgeeft)
Nu twijfel ik of ik deze update veilig kan uitvoeren zonder het gedoe van dolby erbij (zoals in artikel beschreven staat)
Aan de update log staat niks over verdwijnen van functies.
Update log
Mijn vraag is dus. Kan ik gewoon uodaten en heeft het nieuwe beleid van dolby geen invloed op mijn receiver?Last updated:- 05/06/2018
FW VER 4400-3421-4063
05/06/2018
Firmware Vers:4400-3421-4063 (DZ19-002, AVRX2200WBKE2)
1) ALLM compliant EDID data issue fixed
2) Network stability update to prevent crashes in case other devices sending high number of MDNS requests are in the same network
3) NO audio issue with Atmos under certain conditions
4) Other minor bug fixes.
Filename:-
USB_AVRX2200E2_CY920_000100830200-0010.zip