Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedenmiddag,

Heeft er iemand misschien ervaring met het gebruik van de TP-LINK Powerline AV2000?
Er zitten 2 ethernet poorten op.

Ethernet poort 1 gebruik ik van af de KPN experia box v10 naar slaapkamer KPN digitenne kastje.
Ethernet poort 2 gebruik ik van af de KPN experia box v10 naar slaapkamer Desktop pc.

Als ik nu ethernet poort 1 aansluit werkt het prima.
Maar zo snel ik ethernet poort 2 aansluit dan valt me internet weg.

Ik heb nu aardig zitten Google maar kom niet tot de oplossing.
KPN kan mij hier ook niet bij helpen.

Ik hoop dat iemand mij op het Tweakers forum kan helpen?

Beste antwoord (via Verwijderd op 25-06-2018 19:19)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 07:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd welkom op Tweakers.

Volgens mij ben je nu een loop aan het maken, door de Powerline adapter twee keer op je Experia Box aan te sluiten. Doe eens het volgende:

Experia Box V10 -> (een kabel dus) Powerline adapter 1 -> Powerline adapter 2 -> Een kabel naar digitenne kastje en een kabel naar Desktop PC

Verder heb ik nog even je titel aangepast, zodat het iets duidelijker is. 'error' zegt helaas niet zoveel.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-09 07:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd welkom op Tweakers.

Volgens mij ben je nu een loop aan het maken, door de Powerline adapter twee keer op je Experia Box aan te sluiten. Doe eens het volgende:

Experia Box V10 -> (een kabel dus) Powerline adapter 1 -> Powerline adapter 2 -> Een kabel naar digitenne kastje en een kabel naar Desktop PC

Verder heb ik nog even je titel aangepast, zodat het iets duidelijker is. 'error' zegt helaas niet zoveel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo rens-br,

Bedankt voor de oplossing.
Dit klinkt ook gewoon heel logisch ;)