bram1984 schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 13:48:
Ik heb een XE9005 die ineens niet meer aan gaat. Gisteren deed hij ook al een keer raar met opstarten waarbij die gekleurde Android logo's ineens in beeld kwamen. Iemand suggesties (buiten de stekker eruit trekken)? Anders ga ik Sony even bellen maandag
Ik vond op YouTube een reset instructie (stekker eruit en weer erin, pijltje naar boven op de AB ingedrukt houden en dan power button op TV indrukken), maar dat doet weinig.
Ding is ongeveer een half jaar oud.
Ai dat is geen goed nieuws.
Wil je eens proberen of je in het service menu kunt komen?
Tv moet helemaal uit zijn (helaas is dat bij jou het geval), wil je voor de zekerheid even van te voren de stekker eruit halen en na ~30 seconden er weer in stoppen (liefst stopcontact direct uit de muur)?
Dan de volgende combinatie:
- Press Display (I+)
- 5
- Volume -
- Power
Mocht dit niet werken, wil je eens de batterijen vervangen van je afstandsbediening? Even het klepje openen en opnieuw er goed indrukken is eerst ook goed. Als je nieuwe batterijen hebt, sluit dit ook even uit.
Overigens deed mijn tv gisteren ook ineens vaag. Hij sloot uit het niets ineens af en ik kreeg ook de Android icoontjes in beeld. Daarna deed hij het echter wel gewoon weer.. Was heel raar.
Overigens is
dit topic niet bepaald hoopvol over dit probleem en wordt het waarschijnlijk een garantie zaakje.
[
Voor 6% gewijzigd door
Oekol op 23-06-2018 15:21
]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.