Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1087603

Topicstarter
Ik zoek een?
Ben op dringend toe aan een nieuwe smartphone. Heb nu een Oneplus One maar deze laadt nimmer goed op. Mijn zoon raadt me een Motorola aan. Dan neig ik naar een 6 of 6plus. Voor mijn Oneplus One had ik een Samsung en vond deze wel makkelijk om mee te werken. Met Motorola is dat toch wat aanpassen. Mijn zoon vindt Samsung maar niks omwille van de vele onnodige apps die er reeds op staan.
Welke merken zouden nog in aanmerking kunnen komen? Graag jullie mening.

Wat is je budget?
Max 300

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik gebruik het vooral om foto's te maken, Whatsapp en andere sociale media en enkele spelletjes zoals hayday en candy crush

Alvast bedankt voor jullie reacties.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 1087603 op 23-06-2018 13:08 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:27
Samsung heeft de extra rommel drastisch verminderd, echter zijn populair en zijn wat duurder dan concurrenten in dezelfde klasse. Als je je goed voelt bij Samsung dan zou ik dat gewoon doen, je gebruikt de telefoon immers continue dus moet je er wel plezier van hebben.

Wil je wat anders bekijken, check dan de Nokia telefoons eens met kale Android. Die zijn iets minder lomp dan de Motorola's in deze prijsklasse.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ludwig005
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 22:24

Ludwig005

Ludwig005 - Verzonken in HW

Een nokia 6 2018 pakken met 32 of 64 GB

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:29

Daniel36

vernieuwde formule

Mja, allemaal waar en natuurlijk ook een kwestie van voorkeur qua merk (Samsung is geliefd bij veel mensen) en formaat, maarrrr:
persoonlijk krijg ik de blafhik van alle software van Samsung waardoor ik sinds een jaartje een Motorola G5+ heb en mijn vrouw een Samsung A5.

Mijn vrouw zweert bij Samsung en die heeft het voordeel dat ie wel waterdicht is ende mijne niet helaas.
Maken beide prima foto's imho en de Motorola is er ook in grotere uitvoering nog onder de 300 euro.
Wel is de Samsung wat slanker ergo eleganter.

https://tweakers.net/pric...9;731313;1170479;1179167/

hm, ik zou nu ook gaan voor de Samsung galaxy A5 moet ik eerlijk zeggen.
;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ludwig005
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 22:24

Ludwig005

Ludwig005 - Verzonken in HW

Daniel36 schreef op zondag 24 juni 2018 @ 10:45:
Mja, allemaal waar en natuurlijk ook een kwestie van voorkeur qua merk (Samsung is geliefd bij veel mensen) en formaat, maarrrr:
persoonlijk krijg ik de blafhik van alle software van Samsung waardoor ik sinds een jaartje een Motorola G5+ heb en mijn vrouw een Samsung A5.

Mijn vrouw zweert bij Samsung en die heeft het voordeel dat ie wel waterdicht is ende mijne niet helaas.
Maken beide prima foto's imho en de Motorola is er ook in grotere uitvoering nog onder de 300 euro.
Wel is de Samsung wat slanker ergo eleganter.

https://tweakers.net/pric...9;731313;1170479;1179167/

hm, ik zou nu ook gaan voor de Samsung galaxy A5 moet ik eerlijk zeggen.
;)
het beste van allemaal is nokia YouTube: Nokia 6 - Water Test | Is it Waterproof ? | Durability Test \[ Hindi ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1087603

Topicstarter
Dank jullie wel voor de info. Morgen ga ik eens IRL de 3 bekijken en vergelijken en dan de knoop doorhakken. Ga mijne Oneplus wel missen 😏
Pagina: 1