Wat is een redelijke mono headset voor de xbox one?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actionInvoke
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Mijn vraag
Wat is een redelijke mono headset voor de xbox one die niet al te duur is? Mis ik iets of zo? Ik heb console gaming een tijdje achter me gelaten. :?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Xbox one S

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik kon na wat zoeken hier op het forum niet echt iets vinden over wat nou wordt aangeraden. Het lijkt wel alsof alles tegenwoordig van die 7.1 onzin is maar ik wil gewoon een 1 oorschelp ding hebben dat niet al te veel ruis geeft tijdens de chat. Ik wil gewoon het geluid via mijn speakers en chat via een mono headset.

Ik heb al behoorlijk wat gegoogled maar heb nog niets gevonden dat me echt iets leek. Ik heb gisteren de Turtlebeach Earforce maar dat is best wel rommel. Continue storing tijdens het praten.

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Ik heb geen suggesties voor je helaas, maar houd je er wel rekening mee dat als jij het geluid over je speakers hebt lopen op een redelijk volume, dat voor andere spelers enorm vervelend kan zijn?

Misschien toch iets om over na te denken en een headset te kopen waar je alle geluid op ontvangt en zo andere spelers/mensen niet mee hindert..

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Is dit de query die je zoekt? [google=usb mono headset]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guReMcO
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:22

guReMcO

Praat mar frysk

Er is een chat headset van MS zelf.
Zie: https://www.bol.com/nl/p/...headset/9200000032757688/

Croissant in hand, I was alone.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• actionInvoke
  • Niet online
Room42 schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 13:14:
Is dit de query die je zoekt? [google=usb mono headset]
Maar dat is usb toch? Moet het geen audio jack (3.5?) zijn?
Phase schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 13:11:
Ik heb geen suggesties voor je helaas, maar houd je er wel rekening mee dat als jij het geluid over je speakers hebt lopen op een redelijk volume, dat voor andere spelers enorm vervelend kan zijn?

Misschien toch iets om over na te denken en een headset te kopen waar je alle geluid op ontvangt en zo andere spelers/mensen niet mee hindert..
Tja, ik weet niet, had er vroeger nooit zo'n last van en mijn geluid staat niet bijzonder hard.
Tja maar daar lees ik weer hele slechte reviews over (wat apart is omdat de xbox 360 headset best wel goed was).

[ Voor 72% gewijzigd door actionInvoke op 23-06-2018 14:22 . Reden: snip ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actionInvoke
  • Niet online
snip

[ Voor 97% gewijzigd door actionInvoke op 23-06-2018 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
actionInvoke schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 14:17:
[...]

Maar dat is usb toch? Moet het geen audio jack (3.5?) zijn?
Het was maar ter inspiratie. Met een kleine tweak wordt het [google=xbox mono headset]

En @actionInvoke, bewerk even je vorige bericht in plaats van 2x 3x achter elkaar te posten ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Room42 op 23-06-2018 14:19 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actionInvoke
  • Niet online
snip

[ Voor 98% gewijzigd door actionInvoke op 23-06-2018 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actionInvoke
  • Niet online
Room42 schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 14:18:
[...]

Het was maar ter inspiratie. Met een kleine tweak wordt het [google=xbox mono headset]
Ja daar had ik al naar gezocht maar ik kon niet echt een 'DIT is de beste prijs/kwaliteit headset die iedereen gebruikt' vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:18
Zoals aangegeven, wijzig je laatste bericht in plaats van een nieuwe reactie :)

Die Xbox headset plug je in op je controller.
Overview reviews vind ik ook niet, die zijn er waarschijnlijk niet omdat zulke headsets niet heel populair zijn. Je zult dat soort huiswerk dus zelf moeten doen door reviews te lezen

Ik zie je bovendien geen rekening houden met het de mogelijkheid dat je huidige Turtle Beach een technisch probleempje heeft.

Als ik zo snel wat reviews bekijk lijkt de Turtle Beach Recon Chat wel een goeie prijs/kwaliteit te hebben.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01:06
actionInvoke schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 14:17:
[...]

Tja maar daar lees ik weer hele slechte reviews over (wat apart is omdat de xbox 360 headset best wel goed was).
De standaard Xbox One headset is echt meer dan prima. Ik heb ooit eens een duurdere stereo headset gekocht en men vond meteen dat ik slechter verstaanbaar was. Tel daarbij op dat je al snel warme oren krijgt van zulke dingen, maar bij de standaard mono-headset heb je daar helemaal geen last van. Ik vond het een prima apparaat en gebruik hem nu nog steeds ten voordele van mijn Logitech G933. Dat ding doet na 2 uur gamen echt pijn aan m'n oren (kan persoonlijk zijn uiteraard). Gezien ik geluid toch liever over de speakers heb, blijft de mono headset voor mij ideaal.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --_--
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-12-2022
Phase schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 13:11:

Ik speel op de ps4 met het geluid over de speakers en het standaard oortje voor chat wat er bij zit, en degene waarmee ik speel heeft dat ook. Nog nooit last gehad van zijn geluid, en hij ook niet van mijn geluid.

Het hoeft dus geen probleem te zijn. Een headset voor het geluid + teamchat lijkt mij toch een stuk minder fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wPlayNL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-09 20:25

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• actionInvoke
  • Niet online
Woops, helemaal deze thread vergeten! Ik heb na het advies van hier en elders toch maar geinvesteerd in een stereo headset. Sharkoon Rush ER2. Niet het meest fancy setje maar ik ben er na twee weken gebruik echt wel super happy mee.

Thx iedereen!
Pagina: 1