Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Bellfires met wifi aansluiten op siri, alexa, google, IFTTT

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• LocoShady
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 24-06 14:32
Mijn vraag
In ons nieuwe huis krijgen we een Bellfires Box 65 gashaard met WiFi module. Hierbij zit standaard een APP, echter zover ik kan vinden heeft deze standaard geen homekit ondersteuning. Nu ben ik benieuwd of hier toch mogelijkheden toe zijn, zodat ik dit straks kan verbinden met bijv. m'n Hue lampen en straks niet overal losse apps voor moet openen.

Iemand hier ervaring mee?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Bellfires Box 65 met Wifi Module
Philips Hue
FritzBox router

Zelf zat ik te denken om bijv te kijken of het signaal af te vangen is, maar hier heb ik verder geen ervaring mee. Wellicht kan het ook veel makkelijker. Ik kan het ook niet uitproberen tot we er wonen, maar ik zou liever goed voorbereid zijn. Tips, ideeŽn?

Fiets kopen Postcode Netnummer

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• StephanO1990
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 03-12 23:42
Je zou eens kunnen kijken naar iets als Home Assistant (Hassio) of Domoticz. Deze software kan je op een Raspberry PI, of ander licht systeem draaien. Vervolgens kan je daarop de integratie met Siri, Alexa of wat je maar wil voor elkaar krijgen.

Als je zoekt op Domoticz Bellfires, kom je op een andere thread hier op Tweakers uit. Het lijkt alsof diegene een Bellfires met RF in bezit heeft. Als die van jou ook RF ondersteunt, kan je daar sowieso wel veel mee doen!

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True